Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 05.06.2008, 12:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko69 Näytä viesti
joo se 4.11 on dieseleissä ja ne kai aina man. aika pitkiltä tuntu jo vakio renkailla.
pientä koeponnistusta ja takapuskuri melkein irti! eikö vakiossa ole mitään vetolenkkejä?
(lievää ylimielisyyttä jeepiltä?) pitäs kulmaan lähtee mut mistä nykii jos (kun) jää kii?
Ei ole vakiona takana vetolenkkejä ei. Ja takapuskurista EI kannata repiä, se kun nimittäin rikkoo sitten ei vain takapuskurin, mutta myös sen ohuen koripellin missä puskuri on kiinni!

Taakse kun haluaa vetopisteet niin tekee paksusta levystä (vaikka 8-10mm) vahvemmat kiinnikkeet puskurille, ja sitten siihen levyyn hitsaa koripalkin sisälle menevän "kielen" samoiten paksusta tavarasta ja siihen 3-4 reikää + hitsaa mutterit päälle oikeisiin kohtiin, tietysti samaan kohtaan missä koripalkissa on reiät. Sitten voi ruuvata pultit paikalleen pohjan puolelta ja johan pysyy tekele paikallaan.

Eli lyhyemmin sanottuna samalla idealla kuin vetokoukku tulee kiinni. Noihin levyihin voi sitten kiinnittää vetolenkit. Muuten ei kestä pidemmän päälle jos yhtään meinaa johonkin joskus jäädä kiinni.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:27 (GMT +2).