![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noin se menee niin kuin yllä mainittu. Pakolämpömittari olisi hyvä olla pakosarjassa ennen turboa, näyttää todellisen pakolämmön mikä on korkeampi kuin turbon jälkeen. Ps. Varaa liuotinpesuainetta ja painepesuri samaan operaatioon, itse vaihdoin kopan tiivisteen ja näky ei ollut mitenkään mukava. Keinukoneisto ja venttiilikoppa oli täynnä vaseliinin näköistä vanhaa öljykuraa. Nämä kun roiskii paineilmalla pitkin konehuonetta niin osaa arvostaa painepesuria ja liotinpesuainetta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
jos haluat tietää milloin mäntät alkaa sulattaa, laita se anturi niin lähellä sylinteri kuin mahdollisesti. jos haluat tietää milloin turbon siipit alkaa sulattaa, laita se niin lähellä turbolle kuin mahdollisesti.
esim. http://static.petrisimolin.com/galle...egt-anturi.JPG |
#3
|
|||
|
|||
![]()
thank you thank you everybody taas ollaan paremmin jyvällä siitä miten kannatta toteuttaa toi pakolämpömittarin anturin sijoitus!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
laita se vaan siihen juuri ennen turboa, jos on sylinterin lähellä niin mittari näyttää todellista alempia lämpöjä kun pakopulssit tulevat niin harvakseltaan, anturi ehtii jäähtyä ja vakioitua ennen seuraavaa pulssia...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
paljonko mahtaa olla hj:n venttiilien välykset?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
välykset kuumana
-Imu 0,20 -Pako 0,36 |