![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Toyo tehtaan arvo on ilmoitettu nolla+- ainakin bj:ssä jos oikein muistan. Itsellä ollut noissa nolla, mutta paljonpa hyötyä koko nollailuista kun sekä casterit että camberit ovat olleet pielessä samaanaikaan varmaankin. Noitten muutokset näkyy kyllä hyvin kun ottaa kokonaisen etuakselin norranpäästä kiinni ja nostaa / laskee vertikaalisesti, pyöränkulmathan muuttuilevat tuolloin silminnähtävästi. Tuossa taitaa olla suurin syy siihen, miksi puolen metrin eturiippuja käytetään kovin harvoin vaikka olisikin niin helppo keulannostokonsti. pakkeli, ystävä vai vihollinen?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- korotat riipukkeilla ja akseli menee (karkeasti) näin I_o_I - painat jarrua --> \_o_\ - ja kiihdyttäessä --> /_o_/ Ja arvaat mitä kardaani tekee silloin kun akseli "pakenee"...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aurausta | Nerd-O | Chit-Chat | 45 | 14.03.2007 21:05 |
King cap 1986 aurausta vai haritusta ja paljonko? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.09.2005 23:42 |