Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.04.2008, 20:01
k81:n Avatar
k81 k81 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 01.07.07
Sijainti: helsinki, Finland.
Perusasetus

naisia

Helsinki
42
Vastaa lainaten
Vanha 23.04.2008, 18:32
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Perusasetus

tuleehan tuota metsästettyä. pientä ja isoa riistaa...
hieman offtopic mutta oisko kellään tiedossa seisojaa lintukoiraksi jos on niin privaa tulemaan.

LJ-70
Vastaa lainaten
Vanha 14.05.2008, 11:41
Rainy:n Avatar
Rainy Rainy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Perho, Finland.
Perusasetus

Ajokoira, hirvikoira, pystykorva, salkkari.... noitten kans vähän kaikkee sallittua riistaa lehtokurpista hirvuksiin plus loukutus ja kalastus, kesällä ongella, rysällä, verkoilla, virvelillä, katiskoilla, talavella pilkillä (matikkaa ja affenaisia lähinnä...)

"....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..."
Vastaa lainaten
Vanha 14.05.2008, 12:21
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Perusasetus

Joo...sorsia alkusyksystä, sitten metsäkanalintureissuja muutama vähän myöhemmin syksyllä ja sitten lopuksi hirvenpyyntiin, jossa lähinnä pääsee maasturia hyödynnetään. Maasturilla roudataan ampumamiehet passiin ja ajomiehet taipaleelle myös. Sit joskus jotain jälkipartiointia on helppo tehdä maasturilla (joen ylityspaikat, sähkölinjat, metsäautotiet, riistapellot jne). Raadot kuskataan kärryssä maasturin perässä ja isot "ukot" vedetään tarvittaessa vinssillä kyytiin... Lisäksi hyvät työvalot valaisee mukavasti tienoon kun iltapyynnistä riistapellosta poksautettuja elukoita suolistellaan...

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten
Vanha 14.05.2008, 13:22
jami63 jami63 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 12.09.04
Sijainti: köyliö, Finland.
Perusasetus

juuh tuleepi metästettyä, kahen karkkarin kanssa..isä vetelee peurojen,kettujen ja jussien perässä välillä haetaan haavakoita... poikaa ruvetaa opettamaan syksyllä samalle hommalle =))

Vastaa lainaten
Vanha 14.05.2008, 13:46
kävikökipiäää kävikökipiäää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Aruba.
Perusasetus

juu riekosta karhuun

------------------------
Mikä ei tapa se käy helevetin kipiää!

Blazer k5. fiero gt 2.8v6. suikkeli sj410. canam rene800
Vastaa lainaten
Vanha 14.05.2008, 13:47
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Perusasetus

Muutama päivä sitten postitin hakemukset valtionmaille, katsotaan minkä verran sitten metsästetään ensi kaudella. Jos luvat menee läpi niin joka vkl menee siera-yöttäjä aluetta kolutessa. Onko muita jotka siellä käy, viime vuonna ainakin yhden maasturin näin siellä jossa oli palstan tarrat liimailtuna.

Etuveto on ihan perseestä, suunniteltu tyhmille vanhuksille, jotka ei osaa hallita autoa...
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 06:08
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Metsästäviä offareita palstalaisissa?

Kun tämäkin hulluus vaivaa niin just tehdään lähtöä Tylylästä Nummi pusulaan,homman nimenä on pienpetojahti.Yks kamu siel asustaa niin nyt sinne mennään kaivamaan.Sillä porukalla ei ole omia reikäkoiria niin tarvii sentakia ajella.Itellänihän on 2 itälaikaa joita käytän kaikessa jahdissa mutta nyt jäävät kotiin niin saavat paikalliset haulikko ukot hoidella jos joku karkuun yrittää.Reikäkoirina on Mäyräkoiria,siten helppoja etteivät tapata ittensä mun laikojen hampaisiin kun eivät ala vidduilee!Noi mäykyt täält Tylylästäyhen kamun,aikakasat niiltä on petoja poistettu
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 09:25
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Kun tämäkin hulluus vaivaa niin just tehdään lähtöä Tylylästä Nummi pusulaan,homman nimenä on pienpetojahti.Yks kamu siel asustaa niin nyt sinne mennään kaivamaan.Sillä porukalla ei ole omia reikäkoiria niin tarvii sentakia ajella.Itellänihän on 2 itälaikaa joita käytän kaikessa jahdissa mutta nyt jäävät kotiin niin saavat paikalliset haulikko ukot hoidella jos joku karkuun yrittää.Reikäkoirina on Mäyräkoiria,siten helppoja etteivät tapata ittensä mun laikojen hampaisiin kun eivät ala vidduilee!Noi mäykyt täält Tylylästäyhen kamun,aikakasat niiltä on petoja poistettu
Suomenajokoiran kanssa pienpetoja myös minäkin metsästän.
Hirvieläinjahtiin en ala, mulla on muutakin tekemistä viikonloppuisein, kun kytätä passissa...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 09:36
repolainen78:n Avatar
repolainen78 repolainen78 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 15.09.09
Sijainti: KYYJÄRVI
Perusasetus

no kyl yksi dreeveri löytyy jolla menee pelkästään jänikset ottaa oäähän ku ei ketun jäljille sano mitään ja pienpetoja loukuil kyydän
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 09:51
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Ihan yksi kykin metsässä Bowtech Guardianin ja muutaman pitkän terävän kanssa.
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 11:45
Paulir Paulir ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.08.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Suomenpystykorvan ja pohjanpystykorvan sekoituksen kanssa lintuja ja jäneksiä metsästelen. UAZ:illa pääsee paikoille joutuisasti ja on oikeestii hauskaa.
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 12:18
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Perusasetus

Olisinko ollut 10 vanha kun ekaa kertaa metsällä tuli käytyä, sen jälkeen kun 15täytin joka vuosihan se on mentävä metsälle. Siellä se mieli lepää Koiraa haaveilen, muttei nyt ole aikaa koulutukselle... Ehkä sitten kun kasvan isoksi Mutta pienriistaa tulee jahdattua, erityisesti metsäkanat on kova kiinnostuksen kohde
Vanha 07.02.2010, 15:16
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Perusasetus

Kyllä.
Vanha 07.02.2010, 21:08
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Perusasetus

heppistä...

juupelin pitkäkorvaa eli jänisjyrsijää ja hirveää hirveä tulee suht aktiivisesti käytyä jahtaamassa aina kun vaan aika antaa periksi... ja jahtikaverista sit tietty kuva vielä...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_0038.jpg‎
Views:	239
Size:	94,6 Kt
ID:	10646  
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2010, 21:40
Teme Teme ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 12.03.05
Sijainti: Oulunsalo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Hirvieläinjahtiin en ala, mulla on muutakin tekemistä viikonloppuisein, kun kytätä passissa...
Joo ei kannata, siihen voi jäähä koukkuun Kuin myös karhu hommiin..
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2010, 17:56
HJ-61:n Avatar
HJ-61 HJ-61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Perusasetus

Hirvi- ja karhujahdissa käydään sitä mukaa miten aika on antanut periksi.
Vanha 08.02.2010, 20:01
Tarzan:n Avatar
Tarzan Tarzan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Luoma
Perusasetus

Kaikkea luvallista mikä liikkuu karhusta pyydän.
Länsisiperianlaikan omistan, kylläkin jo 13v. eli ei enään kovin metsästys kelpoinen.
Viime syksyn sato oli 4 pv kanalintua jahdattiin, niin 2 sorsaa 4 pyytä ja 3 teeriä.

Hirvellä en ole käyny enään 8 vuoteen, ei enään kiinnosta ajaa viikonloppuna autolla 1000km ja sitten väsyneenä puolviikkoa töissä.

Karhukokeen olen joka toinen vuosi ampunu ekalla läpi ja olen ollut ajossa tai passissa kun karhu kaadettiin. Itse en ole ielä päässyt ampumaan karhua.

Metsästysmaita:

Karhu-hirvi- kanalintu=KITEE
Kanalintu=suomussalmi
Kyyhkynen-pienpedot=nummi
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2010, 21:06
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Erästely on elämäntapa itsellä, eli joo kaiken muotoista jahtia tulee harrastettua.
Suosikkijahtimuoto ehdottomasti oman venäjänajokoiran kanssa jänis ja kettujahti.

Mainostetaan samalla sivustoa www.erankavijat.net Käykääpä immeiset rekisteröitymässä, asiallisia keskustelijoita kaivataan foorumille ja kuvia kuvagalleriaan lisää!

Ens elokuussa alkais eräopaskoulu, työn ohella pitäis opiskella, katotaan mitä tulee!
Vastaa lainaten
Vanha 22.02.2010, 23:03
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Remotecontrol Näytä viesti
Erästely on elämäntapa itsellä, eli joo kaiken muotoista jahtia tulee harrastettua.
Suosikkijahtimuoto ehdottomasti oman venäjänajokoiran kanssa jänis ja kettujahti.

Mainostetaan samalla sivustoa www.erankavijat.net Käykääpä immeiset rekisteröitymässä, asiallisia keskustelijoita kaivataan foorumille ja kuvia kuvagalleriaan lisää!

Ens elokuussa alkais eräopaskoulu, työn ohella pitäis opiskella, katotaan mitä tulee!
Itse aina sanon muille,hieman korjaten ettei mun harrastus ole metsästys vaan Metsästys on mulle elämäntapa.Eli mulla on kaks Itäsiperian laikaa,narttujaTaiga ja Tabor,ikää 13 ja 4.Saaliita lumikosta hirvenkautta Karhuun,itse en ole Karhua kaatanut muttei se ole niin tärkeää,pääasia että koirat pelaa.Siis koirien mukaan olen kaiken viljan pyytäjä,mulle on yhtä arvokas se pyyn pillittäjä kuin Karhun kaatajakin,luojan luomia ne kaikki mitä pyydetään.Ampumaan olen opetellut niin ettei tarvis parsia,eli vaikka olis paikkoja niin ammun vain tappaakseni,minulle ei merkitse saaliin määrä vaan se että homma on kohallaan ja asiallisesti tehty,tarkoitten ettei mun tarvi olla se kaataja vaan mun koiran haukusta saa muutkin ampua-jaettu ilo moninkertainen ilo!Kävin eräopas koulun 10 v sitten ja kun metsänpoika olen aina ollut niin parasta antia oli upeat ihmissuhteet jotka voimissaan vieläkin,jokavuosi joko mennessä Karhujahtiin Lieksaan tai palatessa yövyn yön tai pari kamujen luona tuupovaarassa saunoen ja seurustellen,toki metsämiehiä hekin,niin ja jonkinlaisia offareitakin,tosin sillee cool down meiningillä.mmKareliasta palatessamme aseet ja koirat oli kamulla josta sitten ne hain Karhujahtiin.
Vastaa lainaten
Vanha 22.02.2010, 23:42
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Perusasetus

Mää käyn jonkin verran mettällä. Syksyllä olin mukana hirvijahdissa muttei tullu mun kohalle hirviä. Peuroja ja pienriistaa tulee kans metästettyä ja koirakin on.
Perheenlisäyksen takia tartti auto vaihtaa isompaan kun pajeron takapaksiin ei mahdu koira ja lastenvaunut samaan aikaan mut nyt on alla Lande-Cruiseri jossa on tilaa vähä enemmän.....
Vastaa lainaten
Vanha 23.02.2010, 00:30
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Sorsat ja kanalinnut tippuu syksysin, ja muina aikoina pääasiassa haittalinnut. Ketun jalkanarut ollu koko pitkän talven pyynnissä, mutta helevetinmoinen pakkanen haittaa niidenki toimintaa...

Viimeksi muokannut Rocker : 23.02.2010 00:32
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Perhokalastavia offareita? patriot4x4 Chit-Chat 63 16.07.2015 20:34
Offareita länsi-uudellamaalla hector Tekniikka & Jutustelu 18 27.05.2014 05:41
Olikos offareita keikalla? Olkku Chit-Chat 3 17.07.2007 08:06
offareita Pohjanmaalta? Tekniikka & Jutustelu 169 15.06.2006 18:40
Offareita Porista Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 6 24.02.2004 17:10

Sivu luotu: 17:33 (GMT +2).