![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tossa toissapäivänä ostin ruostuneita/nyljääntyneitä ruuvinkantoja varten poranterän. Esitettyäni tarpeeni suositteli myyjä kovametalista tehtyä ja nitrattua terää, hinta 21,- kpl (5-6mm). Kyllä pystyi ja upposi hyvin siihen asti, kun 5. ruuvinkannan jälkee lohkes terästä leikkuupinta. Aattelin että pitäis kyllä kestää oikenkäytettynä pitempään, joten takasin tiskille reklamoimaan. Tuli otettua hyvityksenä 3 kpl nitrattuja kobolttiteriä, ei varmaan huonoja nekään, mutta ainakin kateruuvien kantoihin porattuna lastuaminen kovametalliterään verrattuna surkea.
Nyt unelmoin jotta onnistuisin teroittamaan sen lohjenneen kovametalliterän, oli kyllä uskomaton pystyvyys! Juu, ja reiät voidellaan aina porattaessa.. Edited by - AtteL on 14/05/2008 13:18:28 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MITÄ ÖLJYÄ LAATIKKOON? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.03.2006 19:53 | |
Mitä öljyä suositte? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 11.01.2006 16:15 |
Lisää öljyä | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.02.2005 20:30 |
Roiskii öljyä? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2004 19:09 |
Öljyä pärskivä kone | vettemortti | Vuosimallit 1968-1982 | 6 | 22.02.2004 21:34 |