![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tänään otetut noin 20 kuvaa samassa paikassa kuin eilen otetut:
http://www.sisua.net/gallery/v/sisua...t/Kalkku+2008/ Kuvissa mm: Kivan näköinen BJ-45 pick-up, vai onko se HJ-45? Sekä austin-western nosturi-auto joka ilman kuljettajaa ajoi uudehkon transitin päälle. <img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle> Siinä oli pientä tilannetta päällä, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Size does matter, Sisu A-45 Pieni on kaunista, Odes 400 ATV Easterbunny, Mitsubishi Pajero Uudet Sisu-sivut Uralin osia ja Pajeron osia
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Puolustusvoimien huutokauppa 31.8 | Tojo4wd | Tapahtumat | 38 | 07.09.2007 14:33 |
| PUOLUSTUSVOIMIEN HUUTOKAUPPA KALKUSSA | vänkäri | Tapahtumat | 69 | 25.08.2007 21:26 |
| PUOLUSTUSVOIMIEN HUUTOKAUPPA | Tojo4wd | Tapahtumat | 73 | 11.11.2006 16:53 |
| Kalkussa huutokauppa 6.-7.10.2004 | Tapahtumat | 18 | 12.10.2004 11:36 | |
| Puolustusvoimien huutokauppa kalkussa 7-8.5.2003 | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.05.2003 14:04 |