Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 07.05.2008, 16:41
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Kestää vakiopaineilla kohtuudella kunhan lähtökohta on kunnossaoleva kone.Uusimmissa L koneissakin on öljysuihkut männille,2L koneissa kaikissa.Kampiakselin runkolaakerit on samat kummassakin,kiertokangen kaulat turbossa 55mm,vapari 53mm.Ja muistelisin jonkun sanoneen että turbossa olisi männäntappi paksumpi,pitänee tarkistaa...

Viisaammat suosittelivat että kannattaisi vaparin männän laesta,siis renkaiden yläpuolelta ottaa ulkoreunasta hieman(0,10-0,15)mm tavaraa pois että on suuremmalle lämpölaajenemiselle varaa.Tiedä sitten...

Ja vaparista nokka,saa lisää elämää ylärekisteriin...



Edited by - Jappi on 07/05/2008 17:43:37
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus Houjou Tekniikka & Jutustelu 4 03.03.2008 18:10


Sivu luotu: 11:16 (GMT +2).