Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Bändihommat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.01.2008, 09:46
Jucca Jucca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 01.01.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Perusasetus

Paluu arkeen

Sitä tässä mietiskelin että koska Kuha-Juha palaa maailmalta takaisin niin päästään omaa materiaalia soitteleen. Poltetta soittamiseen löytyy ja mietin että pitäis kerrata vanhoja tsipaleita sekä opetella uusia mikäli Jussilta materiaalia on tullut niin päästäis aika nopsaan soitteleen Juhan kotiutumisen jälkeen.
Ilmeisesti nyt nauhoitetut biisit jäävät pois soittolistoilta vai pidetäänkö mukana setissä?

Vanha 26.01.2008, 12:51
Harald Harald ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.05.06
Perusasetus

http://paluumatka.vuodatus.net/ - Juhan viimeisimmät kuulumiset voinee tsekata tuolta, taikka sitten ihan mieheltä iteltään mesestä, jos sattuu paikalla olemaan. Jossain Laosissa kaveri taitaa tällä hetkellä olla. Mulla ei ainakaan ole minkäänlaista hajua milloin mies on Suomeen taas rantautumassa...

Biisirepertuaariin otan kantaa tämän verran:
Torment ja Democracy voidaan mun puolesta pitää soitossa, koska ainakin mä oikeasti pidän paljonkin noista viisuista ja niiden hoilottaminenkin on ihan mukavaa.

Sitten noita valmiita biisejähän olis jo liukuhihnalla muutama; Maggotsia ehdittiinkin jo vetää ja ainakin mun mielestä se alkoi tuntua ihan kivalta muutaman kerran perusteella. Sit olis vielä Chaos Legion (aka. Mean Machine), Burden (aka. Viggo) ja Paralyzed Existence (rummut & bassot taitaa edelleen uupua?). Se mun tekele voitaneen unohtaa, kun Jukka ei halua sitä opetella?

Mut olishan sitä repertuaaria jo tossakin.

O se ny perkele!
Vanha 26.01.2008, 20:47
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Ja paralyzed existence jää pois kun oli juhan makuun liian mateleva ja itseään toistava. Kyllä mä sun tekeleen opettelen jos käsky käy mutta en mä sitä riemusta kiljuen ala opetteleen. Maggotsia oon soitellut silloin tällöin ja se on kyllä kova.

Vanha 02.02.2008, 18:59
Lonely_Rider Lonely_Rider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 15.05.06
Perusasetus

Hoi, arvon bänditoverit!

En vähään aikaan ole tänne vilkaissutkaan, kun on niin homovaikea salasana mulla foorumille.

Uutta matskua ei ole biisien muodossa kertynyt. Kovasti on ideoita ja intoa kehittää. Tässä vaiheessa tuntuu siltä, että jahka toimeen rupean, niin voisi aika hyvänkin kuuloista juttua saada aikaan.

Olen tässä pohtinut poliittista asiaa liittyen omiin biiseihin. Niitä pitää tehdä, ja mun mielestä rima asettaa "hyvien" biisien tasolle. Tarkoitan tässä sitä, että jos joku biisi on huono kokonaisuus, niin sille pitää tehdä jotain. Kyllä jonkun meistä tekemästä biisistä ainakin yksi kova idea löytyy. Pitää ahkerammin siis sovittaa ja tehdä muutoksia. Mielummin täytetään settiä vaikka jollakin koverilla kuin löyhällä biisikkeellä. Tietenkin uudessa työtavassa olisi hiomista varmasti reenikämpällä. Eikä mulla ole tietenkään mitään sitä vastaan, että kotona tehdään biiseistä omissa oloissa jo melkoisen valmiita.

Ennen kaikkea haluan tässä sanoa, että soitetaan hyviä biisejä hyvin, niin ollaan hyvä bändi ja kaikilla on kivaa!

Vanha 03.02.2008, 14:11
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Komppaan niin kuin yleensäkin ja ehdottelen että voitais Jussin kanssa taas alkaa interaktiivisemmin lähetteleen ideoita ja tekeleitä toisillemme niin saatais niitä yhdessä hierottua jo ennen varsinaista soittoon ottoa. Mä voisin ottaa sellaisen tavan että kokeilen kitaralla niitä riffejä ja biisin pätkiä jos vaikka itelle tulisi sitä kautta ideaa asian tiimoilta ja samalla tulis riffit jollain tasolla tutuksi.

Itsellä on nyt alkanut oleen enemmän aikaa ja kiinnostusta soitella sekä opetella juttuja eikä koulukaan ahdista niin uskoisin tällaiseen malliin taipuvani mikäli sitä tavaraa ei ihan järkyttävää määrää tule tsekattavaksi

Vanha 05.02.2008, 22:21
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Höpöttelin tänään Härskin kanssa hetken ja mies olis viimeistään maaliskuussa takas Suomessa.

Kyllähän tommonen biisien kimppaideointi vois toimia. Mielellään minäkin osallistun biisien tekoon kehittelemällä jotain riffinpoikasta, jos se vaan passaa... Kattotaan ny.

Milloinkas mätkästään demomatskua myspaceen tai jonnekin?

O se ny perkele!
Vanha 31.03.2008, 21:15
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Jahah, kai sitä tännekin vois raapustella. Juha on sitten taas Suomen kamaralla.

O se ny perkele!
Vanha 22.04.2008, 15:53
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Olisi aika alkaa pitää hauskaa reenikämpällä. Kämppä on nyt siisti ja siellä on varmasti taas hyvät puitteet vetää. Toisessa topicissa oli mietintää jo soitettavista biiseistä. Heitän tähän ehdotuksen listasta, jolla yhteissoiton saloja aletaan avaamaan.

Amon Amarth - Gods of War
Apulanta - Pahempi toistaan
Hypocrisy - Eraser
Iron Maiden - Wrathchild
Moonspell - Opium
Sentenced - Bleed
System of a Down - Science

Biisien sovituksellisesta puolesta kantsii kääntyä mun puoleen samoin tabeista. Eraser, Wrathchild ja Opium on ainakin jo selvää pässin kivestä.

Meinasin, että aletaan avaamaan touhua kovereilla sen vuoksi, ettei aleta hätäileen omien valmiiden biisien sovittamisessa soittomatskun saamiseksi.

Vanha 22.04.2008, 16:29
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Apulannan tilalle vaikka jotain Mokoma/Kotiteollisuus -osastoo. Muuten jees lista Jussilla.

O se ny perkele!
Vanha 23.04.2008, 20:57
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Jussin lista käy mulle tietyin varauksin, juttelen Jussin kanssa asiasta

Vanha 24.04.2008, 15:48
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Huonosti tunnen Mokoman matskua. Nujerra ihminen on mun mielestä hyvä ralli.

Jukka, Gods of warissa, Sciencessä, Hypocrisyssä ja Mokoma/Apulanta/Kotiteollisuudessa tarvitaan matalampi vireistä skittaraa.

Vanha 26.04.2008, 12:07
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Juu, tiedän sen ja mietin ratkaisua asiaan. Mokoma/Kotiteollisuus ei mua sytytä pätkääkään, joten niiltä mielummin sitten sellaista biisiä minkä opettelu ei vaadi tuhottomasti aikaa ja energiaa.

Vanha 26.04.2008, 14:04
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Mulla sama vika tuon Apulannan kans: ei sytytä pätkääkään. Ei sen biisin oo pakko olla Mokomaa tai KT:ta. Valkataan siihen sit mieluummin semmonen ralli, mikä sytyttää edes vähäsen joka ukkoa.

O se ny perkele!
Vanha 30.04.2008, 09:06
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Jees, System of a downin tabia mulla ei ole ja Jussilla oli joku päivitys Gods of war ariseen. Niitä vois heitellä mun sähköpostiin

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paluu menneisyyteen: Venäjän safari kevät 2002 mikjus Tapahtumat 11 02.06.2008 08:52
Paluu tulevaisuuteen SuurSyömäri Chit-Chat 17 06.02.2006 20:40
Onneksi alkaa paluu arkeen Bruno Chit-Chat 2 27.12.2005 11:17
Paluu menneisyyteen? Zamppa Chit-Chat 9 20.12.2005 15:16
Paratiisista paluu Olppa Tapahtumat 25 15.06.2004 21:38

Sivu luotu: 14:29 (GMT +2).