![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Höpölöpö. Vuokraa kiskotaan vaan rahan takia. En usko, että uudella isännällä on mitään meitä vastaan, eikä sitä kiinnostaa tippakaan missä kunnossa tuo paikka on tai mitä siellä tehdään.
Tällä viikolla ollaan taas viisaampia. Kirjoitan toiseen aiheeseen settiä. |
|
|||
|
|||
![]()
Vuokrasta tehty laskelma tulee tänään meidän ihmeteltäväksi reenikämpälle. Sen mukaan meidän osuudeksi tulisi 159 euroa/kk. Enemmän siis kuin, mitä ollaan suhteessa ennen maksettu. Kokonaisvuokra on 732 euroa ja takuuvuokrasta ei ole mulle kukaan puhunut mitään.
Päätös mukana olosta on annettava maanantaihin mennessä, joten tarvitsen teiltä nyt vahvistuksen mukana olosta arvon veljet. |
|
|||
|
|||
![]()
Tonto maksaa 10 kuussa, joten jää 149 euroa 4 ukolle jaettavaksi. Tästä saadaan siten 37,25€/kk per naama. Ei mun talous tohon kaadu. Reenikämpän puolesta puoltaa hyvä sijainti, hyvät tilat ja reenikämppien yleisesti huono saatavuus. Meidän prosentuaalinen osuus vuokrasta on 22%, paljon aikaisemmin oli?
Mä olen kyllä mukana mikäli muutkin ovat, hommaahan helpottaisi tietysti jos saatais jostain basisti maksaan oma osuutensa. |
|
|||
|
|||
![]()
Se oli ennen apaut 20.6%.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onhan toi vuokrankorotus aika kohtuuton, muttei meikäläisenkään talous siihen oo kaatumassa. Mutta mutta...
Täytyy tunnustaa, että mun motivaatio bändihommiin on ollu aika lopahtanu jo pidemmän aikaa. Oonkin tässä jo pyöritelly hetken päissäni semmosta vaihtoehtoa, etten oo orkesteriin jäämässä. Voin nyt ainakin tovin vielä pysytellä touhussa mukana, ettei toi vuokra nouse ihan kohtuuttomaks per perse ja voidaan höpötellä asiasta lisää. Voisin silti rohkaista ettimään uutta laulajaa. Joku ihan puhdas örisijä tossa kokoonpanossa menis huomattavasti meikäläisen mölinöitä paremmin. Eli summa summarum: olen toistaiseksi mukana, mutten välttis kovin pitkään enää. O se ny perkele! |
|
||||
|
||||
![]()
Kun tuli tämä vuokrakorotushomma voin osallistua isommallakin summalla, kuitenkin voisi huomioida sen että täältä R-vedeltä ei ole kämpänkäyttömahdollisuuksia kuin keskimäärin viikonloppuisin. Voisin siis nostaa omaa panosta 20 euroon/kk, että on mukavampi kämpän pitoa jatkaa porukan tulevaisuudensuunnitelmien lievästä epäselvyydestä huolimatta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä ehdotan että istutaan alas ja mietitään vähän tulevia kuvioita porukalla. Waden suunnitelmia, jäljellejäävien kiinnostusta touhuun, uusien ukkojen rekryä yms. Olisiko Jussin kämppä käytettävissä kyseiseen tarkoitukseen jossain välissä?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jussin kämppä, eli residenssi on käytettävissä kyseiseen tarkoitukseen. Jäljellejäävien kiinnostus touhuun on kartoitettu sikäli kuin sen voi kartoittaa. Kyselyn tulos on se, että soittaminen kiinnostaa porukassa. Sen enempää ei kiinnostusta voi luvata, kun ei tarkemmin tiedäkään mihin homma tarkalleen ottaen lähtee kulkemaan.
Pääasiallisena tarkoituksena näen hommassa hauskanpidon. Joten hommaa on vietävä eteenpäin siten, ettei bändissä oleminen tunnu taakalta, vaan että oltaisiin joka ukko saamapuolella. Tietenkin tarvitaan myös rosteri täyteen. Joku pienoinen tunnustelu asian tiimoilta on tehty. |
|
|||
|
|||
![]()
Jees, kiitos Jussille alustavista tunnusteluista. Kyllähän tilanne tosiaan on että soittamisen pitää olla mielekästä ja jatkossa pitää suunnitella yhteissoiton aikatauluja tarkemmin Jussin pitkän reenimatkan johdosta.
Itsellä tosiaan on paremmat soittofiilikset kuin pariin vuoteen, helpottanu helvetisti kun sai kotio sellaiset lelut millä tykkää soittaa ja kaikki stressi kouluhommista on kadonnut. Nyt on tietysti haasteena taas soittamisen ja futaamisen yhteensovittaminen, mutta en usko että se tuottaa ongelmia. Mulle sopii perjantait ja lauantait palaveerauspäiväksi seuraavan 4 viikkoa, mieluummin istutaan alas mahdollisimman pian. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läpiveto TV-ohjelma | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 17.12.2006 17:52 |
Ajoneuvos ohjelma... | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 08.04.2006 21:03 |
Mistä tietää kevään tulleen? | Laskos | Bullshit | 3 | 24.04.2003 10:56 |
Kevään ensiajot | jtammel | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 05.04.2003 16:42 |