![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
toisessa topikista näin sanoo LaaLaa:
Plussaa: Huippu edullinen harrastaa helppo korottaa keveytensä ansiosta ei tarvi kovinkaan suuria pyöriä mudassa etenemiseen (ei uppoa) kapeutensa ansiosta menee sinne minne muut ei lyhyt, vaikka olis takalukko niin kääntyy safareilla siinä kun muutkin Kaasari toimii asennossa kun asennossa virtavehkeet korkealla-->kestää ajaa hyvin syväänkin veteen Maailmalla monta firmaa jotka tekevät ihan kaikka lisävarusteita Jakolaatikon välityksiä tehdään jopa suomessa Runko lähes aina ruosteeton Miinusta: Etuvetarit akseleiden heikoinlenkki Pakin vaihteensiirtäjä vaihdelaatikon heikoinlenkki (SJ410) välitykset varsinkin 30" ja isommilla renkailla liian pitkät Lyhyt-->jyrkät kallioportaat ja ojan ylitykset hankalia Sisätilat rajalliset esim. 2 hengen venäjänsafivarusteille Kori ruostuu helposti etukulmista, etulokarin takareunoista, etupenkkientakaa, takakulmista akselien kuoret hieman liian ohutta ainetta orggis kardaanit ei meinaa kestää tiheitä välityksiä ja isoja renkaita Muiden merkkien "asiantuntijoiden" parjaama Edited by - karvanoppa on 20/04/2008 20:02:21 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukien kytkimen erot 410/413? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.05.2009 22:05 | |
Suzukien rattiakselit | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.08.2005 12:51 |