Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.04.2008, 09:07
Propulsion Propulsion ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.04.08
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 26
Perusasetus

Lainaus:
quote:
ja onhan se ykköskoppanen pajero jostain kummansyystä parempi ajaa,ainakin jos ei ole menty tärvelemään ylileveillä renkailla...

Ai se ylipehmeys ja vetelyys siinä kakkoskoppaisessa olikin ominaisuus, eikä vika? Mä olin pistämässä iskareitten piikkiin. Niitten vaihtohan ei maksais ees ihan omaisuuksia. Lähinnä se voimattomuuden tunne nyt hannaa vastaan, muuten tuo yksilö jota kävin katsomassa oli melko ok.



Edited by - Propulsion on 20/04/2008 11:09:06
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Gen1 ja Gen2 Pajeron osien vastaavuus HobGoblin Tekniikka & Jutustelu 16 03.12.2008 09:15
MYYDÄÄN: Pajero GLS -92 3.0V6 bensa Gen2 Reetu O/M/V Ajoneuvot 2 01.06.2008 20:58
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri Flugfiske O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 13:32
O: Manuaaliset napalukot GEN1 Pajero -P- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 21.03.2006 13:26
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 13:08 (GMT +2).