![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Paksuutta lähinnä sen takia, ettei niin herkästi taivu ja jos haluu hipostella, ni voi hitsaamisien jälkeen oikasta laipat. Mut eiköhän sulle kypä riitä ja tee turbolle tukitanko koneesta, ni ei pakosarja rasitu niin paljo. Ahtimen menoks kans vaik se kymppi ja lähtönä mun mielestä riittää kutonenkin mut samal senkin kympistä tekee jos teettää meinaa.
kaukas 4x4`n ski Juho Haapakorpi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Ford viritys kirja | ekam | O/M/V Muut | 4 | 30.07.2007 17:37 |
Viritys/tulipalo | Ipe64 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.05.2006 16:55 |
hilux 2,4td viritys???? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.06.2005 21:15 | |
-84 Veten viritys | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 03.03.2003 20:43 | |
Viritys | Lars | Motoring | 0 | 18.06.2002 07:24 |