![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ongelmaksihan muodostuu pari asiaa. Vety on äärimmäisen räjähdysherkkä kaasu, ja tuossa kun se happi on vielä samassa, niin homma vaan korostuu. Ilmassa happi esiintyy meillä kaksiatomisena ( O2 ). Jos se erotetaan vedystä, niin jäljelle jää vain yksi happiatomi, joka on äärimmäisen halukas muodostamaan sidoksen toisen happiatomin kanssa. Meillä olisi siis paljon happea ja vetyä samassa putkessa. Kaikki tulityökortin omaavat ovat saaneet jo tietoonsa, että paljonko happipitoisuuden pitää olla, että kuitumateriaalit syttyvät itsekseen palamaan. Itse en ainakaan haluaisi olla lähelläkään laitosta, jossa kehitettäisiin vetyä ja happea lisättäväksi otto- tai dieselmoottorin tuloilmakanavaaan. Bensiini syttyis jo kaasarissa tahi ennen palotilaa etc... Tuolla laitteella, joka tossa on kuuvattu, saadaan lähinnä puhdasta vesihöyryä sinne imupuolelle. Sehän kyllä puhdistaa moottoria sieltä männän yläpäästä... Sorry pojat, ei ole oikotietä onneen, laittakaa nämä kaikki: http://www.turbonator.com/ http://www.tornadofuelsaver.com http://www.nmoa.org/Products/fuelsaver.htm http://www.gigapower.fi/gigapower.html autoonne, niin tankissa oleva polttoainemäärä kasvaa jokaisella ajolemkillä. Sitte tekin tuutte rikkaiks öljysheikeiks! ps. älkää ottako mitään ylläolevaa vakavasti, ostoskanava on oikeassa... <center>__________________________________________ ____________________________</center> <center>Olen KALAVIEHE!!!</center> |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vehicle Information Center | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.12.2004 22:57 |