Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 16.04.2008, 17:11
karza:n Avatar
karza karza ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.10.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 360
Perusasetus

Lainaus:
quote:
jos läjää korottelet ni ei sun tarvi kääntää mitään murros kuppia,riittää kun käännät akselia muokkaamal tukivarsien kiinnikeitä akseliputkes,eli se pultti pois mikä menee etumaisen puslan läpi ja vingul reikää soikeeks,ja kun akseli on oikees kohdas pultti takas ja lukitset sen prikal jonka hitsaat oikeseen kohtaan!

Tyhmä kysymys, mutta eikö sillon myös muutu ne jousien kiinnike kohat?? Paljonko sitä akselia tarvii kääntää 100mm korotuksella? Taaksekko sama homma vai riittääkö että tekee vaan eteen? Ja pitääkö silti panhard tankoa rukata?

Pitää taas vääntää rautalangasta [:S]

Vastaa lainaten
 

Luokat
lj, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O. Blazeriin korotusta -79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.04.2008 13:37
O: jeeppiin korotusta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.01.2008 10:13
Korotusta samisami2 Chit-Chat 3 16.12.2007 10:40
korotusta suburbaniin Tekniikka & Jutustelu 1 23.10.2007 18:30
Sugisugi korotusta Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 51 12.11.2003 18:42


Sivu luotu: 16:08 (GMT +2).