![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Punnittuna, käsivaraisesti:
2.6B paljon enemmän kuin 2.25B (Lohko) 2.6:n pelkkää hylsyä lohkoa tartti kaks siirtämään vähänkään pidemmälle. 2.25:n pelkkä lohko liikkui kaksin jo kevyesti, että ikävä kyllä vaan käsipelillä punnittuna. Mutta kyllä tuo 2.25 ja 2.6 painot voi hyvin pitää paikkansa. Onhan 2.6:ssa alukansi. Pläräsin läpi jonkin verran kirjallisuutta mitä itseltä löytyy, siellä ei ainakaan lukenut painoja. Etuakselimassat löytyi vain 2.25B:lle ja 2.25D:lle. 2.6B:n etuakselimassalla tai ees kokonaismassalla olisi saanut erotuksen jollain tapaa selville. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
B-koneen paino? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.04.2007 20:46 | |
Suzukin paino... | tom | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.02.2007 23:48 |
Myyty:MB 123 240D -85 | asentaja | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.07.2006 20:29 |
pajeron paino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.10.2005 16:50 | |
Akselien paino | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.04.2005 08:09 |