![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos haluat vaihtaa lehtijousien tilalle kierrejouset niin akselin tuenta on tehtävä kuten kierrejousellisessa mallissa. Jos laitat lehtijousien avuksi(lisäjousi)kierrejouset niin banjon päälle runkopalkin kohdalle hitsaat jousilautaset esim. vanhoista henkilöauton iskareista ja runkopalkkiin putkenpätkät joiden päällä jousi pysyy yläpäästä. Siihen sitten etsit sopivat pikku kierrejouset... mulla Fiat Unon. Korotta komiasti mutta jäykkähän siitä tulee. Riippuja pidentämällä sitte löystyy mukavasti vaikka korkeus pysyy. Suosittelen jälkimmäistä. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: kierre jousi bj | JV73 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.10.2007 15:01 |
mikä kierre | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.09.2007 23:12 | |
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + | ALPO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.02.2007 10:38 |
kierre kuntoon? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.05.2006 12:51 | |
Kierre keskelle | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 01.04.2005 11:44 |