![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Samurai/413 kaasarikoneissa(suomi-sellaisissa) ei tehoeroa.
Swift/413/samurai sama lohko g13a(1324cc) tai g13b(1298cc) eli kansia voi meikäläisen tietojen perusteella vaihdella ristiin. Nokka-akseli vaikuttaa myös tehoihin ja pitää olla maasturissa maasturin sellainen virranjakajan takia. Ruiskuswiftin koneessa on muistaakseni vähän kaasutinkonetta suurempi puristussuhde. Kansien virtauksista/ muista eroista ei sen kummempaa tietoa. Jos kerran viritystä tarkoitus suorittaa niin peruskoneelle taitaa olla aivan sama, ei siellä taida sellaisia eroja olla jotka enemmälti virittäessä jotain vaikuttais.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Ford viritys kirja | ekam | O/M/V Muut | 4 | 30.07.2007 17:37 |
Viritys/tulipalo | Ipe64 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.05.2006 16:55 |
hilux 2,4td viritys???? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.06.2005 21:15 | |
-84 Veten viritys | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 03.03.2003 20:43 | |
Viritys | Lars | Motoring | 0 | 18.06.2002 07:24 |