Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 07.04.2008, 08:12
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kyllä suikankin jakis kestää ruiskulla+turbolla varustettua volvon moottoria. On myöskin kevyt.

Jos suikan jakiksen modaa niin että siinä on vain etuveto kytkettävissä niin silloin tarvii vaihtaa etuvedon akseli vahvempaan. Eli olisiko ollut -91 ja uudemmissa olevaan malliin. Varaosanro mulla duunissa.... Hintaa akselilla oli jotain selkeesti alle 200e.

Tosin tosta suikan jakiksesta on kohtuu kallis modata sellainen että siinä on kytkettävissä pelkkä etuveto. Hidas/nopee takaveto modaus on täysin ilmainen ja twinstick melkeen ilmainen. Se etuveto tulee kalliiksi kun se melkeen tarvii sen vahvemman akselin ja lisäksi se takavedon irroitin pitää tilata jenkeistä.

Suikan jakiksella välityksiä saatavissa tollaiseen volvo-hilux-suzuki yhdistelmään "riittävästi". Luulis että kokonaisvälityksen saa helposti pitkälle yli sadan? Jopa ilman tupla askia?

Gazia on kyllä isot pojat kanssa kehuneet kestäväksi, mutta suikka voittanee painonsa puolesta.

imho

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:12 (GMT +2).