![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suikkelin jakolodjuja on ollu mielestäni ainaki norskeilla viritettyjen Volvon koneiden perässä, enkä ny muista ihan heti mitään suurempaa valituskuoroa kuulleeni. Voin kysellä parilta norskilta kestävyyden perään tarkemmin, mikäli haluat?? Ja paa ne Hilun akselit, ku niissä on pienemmät perämurikat, niin et menetä niin paljon maavaraakaan. Niin ja eikös hilussa ole tiheemmät perätkin ku hj:n 3,7???? Eteen hankit sit heti kytkettävän lukon (kalliitahan ne on, mutta kyl ne on sen arvoisia!!!!!!), niin pääset maastossa eteneen paaaaaaljon helpommin. Taakse voi sit liimaa vaikka kemppi kympin, jos tulee sellainen budjetti raaseri?? Akseliväliä kannattaa hieman venyttää samalla......pyörät enemmän kulmiin, niin ei töki koppa kiinni jokapaikassa. Niin ja automaatille kannattaa muistaa laittaa oma ISO lauhdutin flektillä, niin ei turhaan polta laatikkoa. Sitte hydrauli ohjaus on loistava.....tosin jos mielii ajaa suunnistuksia, niin sit pitää varmaan raapia joku tehostettu simpukka sinne keullalle. ja samalla ku teet, niin tee AKK:n sääntöjen mukainen turvakehikko, niin ei tarvii olla huolissaan, että kelpaako se kisoihin ja toiseks: OMA HENKIKULTASI ON PAREMMASSA SUOJASSA kehikon sisällä, ku siinä pelkässä suikan kopissa. Tässä motivaatio kuvia: ![]() ![]() ![]() <center>--------------------------------------- www.pirate4x4.no www.pirate4x4.com www.formula-offroad.fi </center> |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|