Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 31.03.2008, 22:12
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote: Aivan totta joo, pääkaari takatuin se tais olla se minimi.
Kerrataan.

Lainaus:
quote:Kaikissa luokissa on avoautoissa oltava 6-piste turvakehikko, umpiautoissa vähintään pääkaari takatuin.
Lainaus:
quote:Niissä autoissa, joihin vaaditaan vain pääkaari takatuin, ei välttämättä tarvitse olla ns. diagonaalitukea, mutta se on suositeltava, jos turvakaarien rakenne on sellainen, että diagonaali oleellisesti vahvistaa sitä. Pääkaareen voi laittaa myös vinotuen (vasemmalta alhaalta oikealle ylös ja/tai toisin päin). Pääkaaren ja/tai takatukien alapäät saa yhdistää putkella. Takatuet saa kiinnittää pääkaareen myös riittävän vahvalla pulttiliitoksella.
Eli diagonaali pitää olla 6-piste kehikossa. Vinotukea ei välttämättä.

--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta
Juu, tässähän siis vastailtiin tolle tapsa4x4:lee, mistään mitään tietämättä minkälainen auto sillä on... ja se minimi edelleen on se pääkaari takatuin...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Longtail Rabbit" Suzuki Trial Standard luokkaan Racingrabbit Maasturiprojektit 56 22.01.2009 18:24
Rengaskoko, Original vai Standard luokkaan Td5 Tekniikka & Jutustelu 18 13.08.2007 19:58
M: Formula Off Road Jeeppi, Standard luokkaan Jare O/M/V Muut 7 11.09.2005 16:14
Standard kilpuri Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 12 16.03.2005 19:13
Muutos M1G luokkaan... LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 13.01.2003 12:25


Sivu luotu: 23:32 (GMT +2).