Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 20.03.2008, 10:57
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tere.

Visco on se heikoin lenkki tosiaan, silokoniöljyt palaa sisällä liimamönjäksi ja silloin on neliveto päällä koko ajan ja silloin niitä laatikoita menee rikki.

Silikonit pitäis vaihtaa n.100 000km -150 000km paikkeilla varmuuden vuoksi niinkuin normaalistikin vaihdellaan muita öljyjä vaikkei VAG sitä kerro.

Renkaita saa olla tarkastamassa kokoajan koska se vaikuttaa viscon/etuperän
toimintaan kautta rikkoontumiseen.

Vanteiden ET 35-45 taitaa vaikuttaa paljon mitkä kummit päällä mahtuu pyöriin koteloissa ja sitten viel kaarien avarrus/levikesarja antaa lisätilaa niinkuin alkuperäisissä 16" Syncroissa.

Jack

[img][/img]

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vw transporter syncron jouset Tekniikka & Jutustelu 3 21.02.2009 10:00
VW Syncron lootaöljyt? Vilkutin Tekniikka & Jutustelu 4 14.03.2008 21:16
Syncron tasauspyörästön lukko.... Tekniikka & Jutustelu 6 09.03.2007 18:41
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
O: Syncron 16" vanteet/hki O/M/V Muut 3 20.03.2005 20:25


Sivu luotu: 11:17 (GMT +2).