![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tere.
Visco on se heikoin lenkki tosiaan, silokoniöljyt palaa sisällä liimamönjäksi ja silloin on neliveto päällä koko ajan ja silloin niitä laatikoita menee rikki. Silikonit pitäis vaihtaa n.100 000km -150 000km paikkeilla varmuuden vuoksi niinkuin normaalistikin vaihdellaan muita öljyjä vaikkei VAG sitä kerro. Renkaita saa olla tarkastamassa kokoajan koska se vaikuttaa viscon/etuperän toimintaan kautta rikkoontumiseen. Vanteiden ET 35-45 taitaa vaikuttaa paljon mitkä kummit päällä mahtuu pyöriin koteloissa ja sitten viel kaarien avarrus/levikesarja antaa lisätilaa niinkuin alkuperäisissä 16" Syncroissa. Jack [img][/img] Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw transporter syncron jouset | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.02.2009 10:00 | |
VW Syncron lootaöljyt? | Vilkutin | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2008 21:16 |
Syncron tasauspyörästön lukko.... | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.03.2007 18:41 | |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
O: Syncron 16" vanteet/hki | O/M/V Muut | 3 | 20.03.2005 20:25 |