Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 19.03.2008, 18:02
kesämies kesämies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.06.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 146
Perusasetus

235/75 r15 menee (yhden nähny) jos on 14" originaalikummit. Noissa 16" originaaleissa on isommat pyöränkotelot ja takahaarukka pidempi. Korotusta noihin saa niinkin helposti ku laittaa vaan vaikka 2" paksun pulikan (rautaa, muovia, jne.) jousen yläpäähän. Hyvin kun tekee niin ei pitäis olla viranomaisilla sanomista.

http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ löytyy kaikenmoista.
fvwa-palstalla on muutama hemmo jotka on noitten kanssa enemmänkin pelannu. Lukkojahan noihin löytyy vaikka joka akselille mut eivät taida ihan ilmasia olla ja ongelma on että periä löytyy sit vähän joka välityksillä.

Noita on haukuttu heikoiksi voimansiirtonsa puolesta mutta käsittääkseni ongelma on siinä että visko ei tykkää eri kokoisista renkaista, eli kulunut tai puolityhjä rengas rasittaa koko systeemiä.

Tämmöstä ny äkkiä tuli mieleen.

EDIT: tosta viskon korjaamisesta on juttua kans fvwa-palstalla: http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=11013



Edited by - kesämies on 19/03/2008 18:04:29
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vw transporter syncron jouset Tekniikka & Jutustelu 3 21.02.2009 10:00
VW Syncron lootaöljyt? Vilkutin Tekniikka & Jutustelu 4 14.03.2008 21:16
Syncron tasauspyörästön lukko.... Tekniikka & Jutustelu 6 09.03.2007 18:41
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
O: Syncron 16" vanteet/hki O/M/V Muut 3 20.03.2005 20:25


Sivu luotu: 17:34 (GMT +2).