Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.03.2008, 22:14
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Ruiskuissa suurin epävarmuus taitaa tulla asennuksesta...

Näissä wiftin ruikuissa yksinkertaisuutta lisää se että sytkän ohjaus puuttuu.

Spoasta:
Jos autoa korottaa jousilla/riipukkeilla jouset muuttuu käyremmiksi joka minun käsitysten mukaan huonontaa joustoja, riipukkeiden venyttäminen taas aiheuttaa tökkimistä.
Spoassa riipukkeet voi tehdä niin lyhyeksi kuin mahdollista(liikerata) ja jousi voi normitilassa olla suora jolloin joustoa löytyy ehkä enemmän.
Ohjauksen toteuttaminen suikka+spoa yhdistelmässä on omien kokeilujen perusteella työläämpää kuin kierrealustalla.

Spoaahan mulla ei koskaan ole ollut, kerran mallailin akseleita alapuolelle, tuumasin tovin ja sorvasin kierteet alle.

Takavetareita saa myös kamilta englannista offroadpajan ja ymmärtääkseni myös ape-importin kautta.

31":lla swambbereilla ja lukoilla minä en ole saanut hajotettua mitään voimansiirron osia. koputtaa puuta..

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki samurai 413/410 renkaat+vanteet hyvät! O/M/V Renkaat ja vanteet 0 22.09.2007 15:48
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
M: hankook M+S 265/75/16 renkaat ja Hiluxin Levik. diakka O/M/V Renkaat ja vanteet 7 05.03.2007 06:49

Sivu luotu: 16:20 (GMT +2).