Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.03.2008, 16:10
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Perusasetus

Kiitos vaan asiantuntija lausunnoista. En tiennytkään että olit oikein maajoukkue kuskikin.

Noita 05-> hintoja olen seuraillut. Hinnat alkaa jostain 3000e ja ylöpäin. Pyyntejähän on tietty 4500e asti. Beta taitaa olla käytettynäkin hieman kalliimpi kuin muut merkit.

Moottorin koko on kanssa hieman mietityttävä asia. Enska puolella joku pro-ukkeli oli sitä mieltä että 75% kuskeista ajais kovimmat ajat 200cc pyörällä ja joku oli sitä mieltä triali puolella että jos ottaa 40% pois kuolaamansa pyörän kuutoista niin alkais olla aika sopivan kokoinen pyörä mutta kuka sitä nyt piikillä ajais kun vois ajella kolmesatasellakin.

Vois kuvitella että esim. koneet ym. olis aika maamoottoreita kestonkin puolesta varsinkin noi yli 200cc. On kyllä muutaman vuoden vanhoissa pyörissä ollut ilmoituksessa tekstejä että on kone remontti tehty. Hieman yllättävää kun ajattelee kuinka vähän koneet kiertää ja niitä kierrätetään. Männänvaihto on kuitenkin mun mielestä normaalia huoltohommaa niin ei siinä yhteydesä voi oikein koneremontista puhua.

Nyt on hyvä vertailla rauhassa pyöriä ja kokeilla niitä kun ei ole hynät vielä kasassa. Suzukiin menee vielä rahaa ennen kuin se on nipussa.

Täältä olen lukenut triali juttuja: www.finntrial.fi

Marko

Tiedän nyt, ymmärrän myöhemmin.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia Leatherman sta pee Chit-Chat 46 14.01.2011 13:07
l-200 kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 5 07.04.2007 06:28
KOKEMUKSIA ? Tekniikka & Jutustelu 1 22.02.2006 09:10
Kokemuksia POR-15:stä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 13.10.2005 23:08
Kokemuksia uniballeista? imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 09.01.2003 19:09

Sivu luotu: 11:27 (GMT +2).