Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 14.03.2008, 23:53
ari:n Avatar
ari ari ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.03
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 989
Perusasetus

Vika No:1
Onko kaasuttimessa öljyä!? Musta röpelökorkki keskellä kaasarin lakea, laitat sinne atf:fää (Automatic Transmission Fluid, dextron II tai III)

Vika No:2
Kas, kun painat kaasua, kaasuläppä aukeaa-> muuttuvakurkkuinen luisti rupeaa nousemaan-> kierrokset nousee-> imusarjassa ei enään niin paljoa alipainetta-> muuttuvakurkkuinen rupiaa laskemaan-> alipaine imusarjassa nousee-> muuttuvakurkkuinen luisti rupeaa nousemaan->kierrokset nousee->......

Vika No:3
Kaasari on yksinkertaisesti niin väljä, että joudut siitä jo luopumaan...

-Espoo-Finland-Perkele!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty M:volvo F407-79 ja Volvo F408-85 yms... akp O/M/V Muut 8 13.01.2008 20:07
rj:n käyntihäiriö?? ärjy Tekniikka & Jutustelu 1 03.07.2007 10:57
Käyntihäiriö izusu 3.1 td Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 0 17.06.2007 20:02
se käyntihäiriö TD5 ja ongelman ratkaisu! lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 1 03.09.2004 04:35
Corvette 86 käyntihäiriö Vuosimallit 1984-1996 10 08.07.2003 23:02


Sivu luotu: 16:30 (GMT +2).