![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ongelma ratkaistu,kiitos vinkeistä. mitä tässä turhia tupakoimaa,v*tuks menee kuitenki
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on sama ongelma SJ410 jarrujen kans. Päteekö sama myös tuohon malliin, eli sylinteri täytyy ilmata? Yhdellä polkimen pumppauksella jarrut toimii ku junan vessa, mutta ilman tota pumppausta menee melkeen pohjaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ootko tarkistanu että kengät ei oo liian kaukana rummuista, silloin voi käydä noin että joutuu pumppaamaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli ainakin just noin sj410pissä! Ekalla polkasulla poljin pohjaan, mut sit kun pari kertaa pumppas ni muuttu vähän pareemmaks ! Lähensin kenkiä aika ronskisti ja nyt muuten suikkeli pysää !
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Miten ootta saanu jarruongelman ratkeemaan löytykö joku kikka?
Mulla on pääsylkässä uudet kumit ja männät, takana uudet sylkät ja putket. Ja ihan samanlaisia oireita löytyy, poljin ekalla pohjaan ja tokalla toimii. Ihan ku ilmaa olis mutta mistä sen saa pois. Minkäslainen sen paineensäätimen sielunelämä on, pitäskö avata? autona sj410 ja levyt edessä |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:suzukin peltiosia. | make-lj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 13.02.2008 06:48 |
| SUZUKIN RENKAISTA? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 11.03.2007 13:20 |
| bj 40 jarruongelma | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.01.2006 10:45 | |
| suzukin 410 kannesta ? | RST | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.10.2005 12:02 |
| o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |