Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 27.02.2008, 13:43
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Jos alakerta ei tunnu kestävän Matin suosittelemaa ahdinta, niin alakerran voi päivittää esim. tällaisella: http://images.dieselpowermag.com/new...000_engine.jpg

Tuollaisessa 86-litraisessa Mtu 20v 4000 -koneessa on jo vakiona 4 turboa ja tehoa 5700 hevosta. Islannissa monet on korvanneet noi vakioahtimet 4 kappaleella tuollaisia ahtimia, jotka tuossa Matin kuvassa on. Autosta tulee muutosten jälkeen hieman etupainoinen, mutta eihän näillä maastureilla radalla ajetakaan.



Edited by - Hessu888 on 27/02/2008 13:43:53

Edited by - Hessu888 on 27/02/2008 13:44:32
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ61 Turbon esilämmitinhässäkkä Nalle Tekniikka & Jutustelu 8 16.10.2006 18:41
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
HJ61 Turbon imuilman esilämmitinongelma!!!! Nalle Tekniikka & Jutustelu 2 20.10.2005 13:08
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 04:20 (GMT +2).