![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos alakerta ei tunnu kestävän Matin suosittelemaa ahdinta, niin alakerran voi päivittää esim. tällaisella: http://images.dieselpowermag.com/new...000_engine.jpg
Tuollaisessa 86-litraisessa Mtu 20v 4000 -koneessa on jo vakiona 4 turboa ja tehoa 5700 hevosta. Islannissa monet on korvanneet noi vakioahtimet 4 kappaleella tuollaisia ahtimia, jotka tuossa Matin kuvassa on. Autosta tulee muutosten jälkeen hieman etupainoinen, mutta eihän näillä maastureilla radalla ajetakaan. Edited by - Hessu888 on 27/02/2008 13:43:53 Edited by - Hessu888 on 27/02/2008 13:44:32 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 Turbon esilämmitinhässäkkä | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 16.10.2006 18:41 |
-83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
HJ61 Turbon imuilman esilämmitinongelma!!!! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.10.2005 13:08 |
uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |