Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #36  
Vanha 25.02.2008, 16:15
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.880
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Juu, perustelu raskaan kaluston rajottimelle on että pitää olla reserviä jos sattuu tartteen. Siksi 88-89. Nyt ajetaan jatkuvasti rajotinta vasten ja reserviä ei ole yhtään, eli kuskit ite vesittää oman perustelunsa. Jos kerran tarvitaan reserviä, niin sitä pitää sit jättää, eikä ajaa rajotinta vasten. Jos kerran reserviä ei tarvita niin rajoitin voisi yhtä hyvin olla 80.
Aika harva rekka taitaa oikeesti ajaa sitä 80 vauhtia? Kyllä ne yleensä vetäsee sen n.90 vauhtia. Tuossa viikonloppuna vetelin 100 vauhtia motarilla ja pari rekkaa vetäs täysperävaunulla ohi. Ihan oli suomenkilvissä nuo pelit. Liekö sitten isommat renkaat alla tai rajoittimet poissa..

_______________________________________________
Maalla on mukavaa

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rengas määräyksistä pakussa tonnisata Tekniikka & Jutustelu 3 05.03.2007 22:02


Sivu luotu: 17:30 (GMT +2).