Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.02.2008, 15:01
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Hoh hoh. Tuli sitten otettua melko reilut yöunet kun eilen menin noin klo 14.00 nukkuu ja heräsin tänä aamuna klo 7.

Modin kolmas sija oli ihan makoisa yllätys. Loppu ajan varmistelu ja väsymyksen aiheuttama rastien skippailu saattoi maksaa korkeamman sijan mutta jälkiviisastelu on turhaa. Ajoaikaakin olis viel ollu tunti mut otettiin varman päälle kun rupes satamaanki. Porvoon nesteellä ja mäkin drive-innissä käynninkin olis voinu jättää väliin mut pitäähän sitä syödäkkin välillä.

Kiitokset tiimille, huollolle, kisan järjestelijöille ja muille mukana olleille kilpailijoille.

BJ toimi aika hyvin koko kisan. Koko ajan päällä ollut takalukko oli kyllä virhe. Rastille pääs nopeesti mut pakittaminen ja veksailu oli niin turhaa ja aikaa vievää, olis pitäny se perkele sittenkin korjata. Tosin BJV8 ajo ljllä koko kisan etu ja takalukko päällä et ei muilkaa helppoo ollu. Sitte viel rupes jäätyy ilmeisesti etulukon paineilmasydeemit ja se oli ison osan sunnuntaista poissa pelistä. Meno kyl ilman etulukkoo oli aika tuskaa liukkailla alueilla. Damagee ei paljoo tullu: peruutusvalo rikki ja hävis johkii, snorkkeli katki, vääntyny rättiovi, melkosesti joistain lavoistaan kuluneet boggerit ja vääntyny korinkannake tais olla ainoita mainittavia.

Rastit oli kyl mahtavii. Pisteytykset vaan välillä oli aika outoja kun melko kinkkisiäkin 5 pisteen rasteja oli. Aika monta kertaa oltiin lähellä kaatoa jäisillä kivillä ja kallioilla joten kaaret oli kyl poikaa (turvavyötäkin ois voinu käyttää).

Ens kisaan mukaan appareille käsikepsit, lisää liinoja ja jotain taljoja joilla auton vois sitoa sivukallistuksissa puuhun ja yksosanen maksipitkä takaluukku jossa kummaskii päässä irrotettava sarana et kääntyy kumminkii päin. Ehdoton lelu oli myös tomtom one xl jolla vedettiin kaikki siirtymät ilman ongelmii ja harhailuja. Rampit kans jonkunlaiset pitää hommaa ja bjstä vähän karsittava jotenkin etuylitystä vaik viemäl vinsii taakseppäin jos nyt enää ilman suurempii muutoksia mahdollista.

Ihan pari kuvaakin tässä:

Ensimmäinen varsinainen rasti joka poimittiin. Tällä ajoalueella oli kesäiset olosuhteet.


Kameran ainoa ei rastikuva. porttaaliläjä meinas nupata. Pakituksessa oli miestä vastapainona.


Size does matter


Tänä vuonna oli auto monta kertaa melko pystyssä pelkaän narun varassa


Jäinen louhikko. Meniköhän kukaan jäistä läpi? Vähän hirvitti ajaa kun perärastilla ritis jää niin pirusti.


On sukellettu suossakin keulan perusteella


Kirkasta valoa


Auton luukkujen hyväksikäyttöä osa I


Auton luukkujen hyväksikäyttöä osa II


288


290. BJ keulaylitys kanitti vähä kun piti vetää vinssillä ylös niin että keula oli melkein pystysuoraan kalliota vasten puskurista kii.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz Morjenz Tapahtumat 21 05.12.2018 22:00
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58


Sivu luotu: 18:22 (GMT +2).