Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 22.02.2008, 11:10
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mitä käytännön eroa on OX:illa ja ARB:lla?

Siis niinkun käytön kannalta, hinnoissa jotain eroa jne..
Itse lukkoyksikkö on aikalailla samanhintainen. ARB-vaatii toimiakseen painesäiliön tai kompuran(toki muutakin käyttöä maastoautossa), OX vaijerin. "Toimintatonni" tuohon upposi kaikkinensa, mut asennus oli todella simppeli ja toimintaperiaate ainakin yksinkertaisen varmatoiminen.

Olen muutamaan otteeseen törmännyt ongelmiin ARB:n kanssa, vuotavien paineilmaletkujen muodossa. Vaijeri on ainakin todella tukevaa tekoa. Lukko kytkeytyy herkästi ja heti.

Mulla ratkaiseva tekijä oli tuo OX-lockeriin kuuluva todella tukeva teräskoppa, joka korvasi alkuperäisen peltikopan. Samalla maavara lisääntyi murikan alla banjonsuojan jäädessä tarpeettomaksi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:DETROIT LOCKER CREWCAB4X4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.01.2007 00:55
EZ locker CJ Tekniikka & Jutustelu 3 24.03.2006 20:50
M: Dana 44 3,92 up ARB AIR LOCKER CJ7 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 04.01.2006 09:25
Aussie Locker ja BJ SL Tekniikka & Jutustelu 13 07.11.2005 18:26
Detroit locker 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 06.05.2003 10:41


Sivu luotu: 20:31 (GMT +2).