Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Tuskan Parahdus - The True Stories
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tuskan Parahdus - The True Stories Tuska's Stories About Real Life

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2002, 19:51
tuska
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ruma Lespo - Another True Story


Tämä sattui vuonna 2001 minihameiden aikaan, eli kesällä...

Olin käymässä Mikon (ei siis mikk0) luona ja ajateltiin lähteä Lassen kanssa vetämään viinaa ja katselemaan kauniita naisia ja karvaisia miehiä. Latauduttiin tunnelmaan vetämällä pohjiksi sixpäkki olutta mieheen ja katsomalla samalla netistä Mikon kuppasen hitaalla motulla tissien kuvia. (Mikko ja Lasse asuivat opiskelija-alueella vierekkäisissä kerrostaloissa, Lassen taloon oli vedetty kaapeli, Mikolla oli jostain syystä vain tuo hikinen motu)

Kaupungille siitä sitten lähdettiin tankkaamaan lisää olutta ja painuttiin samantien Hemingwaysiin, kun siellä näkyi olevan niin paljon naisia. Siellä me sitten eksyttiin toisistamme ja vähän aikaa äijjiä etsittyäni päätin tilata lisää kaljaa. Tiskille tilaamaan päästyäni huomasin Lassen olevan siinä ihan vieressä. Kysyin Lasselta jos se vaikka olis Mikkoa nähnyt, olin nimittäin sen kämpässä yötä eikä mulla luonnollisesti ollut avaimia sinne, joten mukava olisi äijjä jostain löytää. Ei ollut Lassekaan Mikkoa nähnyt ja alettiin sitten kumpikin ettiä sitä. Löytyihän se viimein, se oli toisella tiskillä juttelemassa jonkun kaljupäisen kundin kanssa.

Mentiin Lassen kanssa jututtamaan Mikkoa mutta se hermostuikin jostain ja töni meidät pois. No ei siinä mitään, jäätiin muutaman metrin päähän siihen tiskille odottelemaan että se saa juttelunsa lopetettua sen kundin kanssa. Koitettiin kovasti kuunnella mistä ne puhui, mut sanoista ei saanu mitään selvää. Sen kyllä huomasin että se heppu puhui tosi hintahtavasti ja ilmoitin havaintoni myös Lasselle, joka oli samaa mieltä. Lasse vilkaisi sitä heppua ja alkoi tuijottamaan tuoppiinsa. Juuri kun olin kysymässä mitä se miettii, se kysyi multa että onko se heppu nainen? Katoin sitä äijää tarkemmin ja olihan sillä tissit. Nainenhan se siis oli, tosin helvetin ruma sellainen.

Päätettiin Lassen kanssa vaihtaa baaria ja sanottiin Mikolle että tulee sitten perässä kun ehtii "Joo ei tässä mee varmaan kuin jotain puoli tuntia", Mikko tuumasi. Kaksi tuntia sitä odoteltiin ja koitettiin sitten soittaakin sille mutta ei se vastannu. No painuttiin Lassen kanssa takaisin Hemmariin hakemaan se pois sieltä. Tarjoilija käveli ovella vastaan ja sanoi ettei pääse enää sisään, ne on just sulkemassa paikkaa. Sanottiin sille että tultiin vaan hakemaan kaveri pois sieltä ja se laski meidät sisään. Siellä ei enää muita ollutkaan kuin se akka ja Mikko. Ja ne nuoleskeli toisiaan siellä tiskillä. Rupes naurattamaan ihan saatanasti ja lähdettiin juoksemaan ulos nauramaan. Tarjoilija katteli ihmeissään.

Odotettiin Mikkoa siinä ulkopuolella ja sit kun se suvaitsi saapua sen "naisensa" kanssa sieltä baarista me suostuteltiin se antamaan avaimensa mulle. Sovittiin että se soittaa sit mun kännykkään kun pitää tulla avaamaan ovi. Hypättiin Lassen kanssa taksiin ja just kun oltiin lähdössä liikkeelle Mikko käveli sen dooriksen kanssa seuraavaan taksiin. Taksikuski kattoi niitä ja sanoi että ihme touhua tää nykysin on... pojatkin kävelee jo käsi kädessä kaupungilla. Valistettiin meidän kuskia että se kaljupää oli nainen. "Nyt pojat kusetatte, ei varmaan ollu"

Kun päästiin perille se kuski sanoi että tossahan ne tyypit on, jotka hyppäs siihen seuraavaan taksiin. Suostuteltiin se kuski sammuttamaan valot ja ajamaan vähän sivummalle ettei ne huomais meitä. Seurattiin että mihin ne oikein menee ja ne käveli siihen samaan taloon missä Lasse asuu. Tultiin siihen johtopäätökseen että se muija asuu siellä. Lasse painui sitten kämppäänsä nukkumaan ja mä marssin Mikon yksiöön. Ajattelin käydä vähän netissä surffailemassa siinä Mikkoa odotellessa. No se saakeli oli laittanut jonkin salasanan koneelleen, niin enhän mä sinne päässyt. Soitin Mikolle ja kysyin sitä salasanaa, puhelu kesti noin 7 sekuntia ja mä sain sen salasanan. Ihmettelin että mikä hemmetin kiire sillä oli kun ei ehtinyt yhtään juttelemaan.

Puoli tuntia siinä meni ja Mikko soitti saatanan vihasena talon ulkopuolelta "Tuu ny vittu avaamaan tää ovi!"
No mä kävin avaamassa ja kysyin että mikäs sulla nyt on? Se ämmä oli kuulemma heittänyt sen pihalle kesken panemisen. "Et kai sä menny panemaan sitä?!?? Sehän näytti ihan mieheltä!" No panihan se. Kuulemma vaan takaapäin, kun se edestä oli niin ruma. Siinä rynkyttäessä se oli katellu tatuointeja sen muijan selässä. Muija oli kehunut olevansa lesbo, mutta kyllä sille tuntui mulukkukin kelpaavan. Kysyin vielä että miks se löi mulle luurin korvaan sillon kun soitin. "No ei siinä viittinyt puhua kun se otti just poskeen" oli vastaus.

Seuraavalla viikolla se näki sen muijan kuvan jossain lehdessä mihin sitä oli haastateltu. Siinä puhuttiin jostain SETA (SEksuaalinen TAsa-arvo) jutuista.

Mä en ole koskaan nähnyt niin rumaa naista. Mikkoakin kuulemma vitutti panna sitä. Mietin vaan että miks se sitten yleensä pani.

-tuska

"It's not the bullet that kills you - it's the hole."

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rankku, tiisseli, ruma, lava ja nyt KATSASTETTU PIRSSI Tekniikka & Jutustelu 34 05.09.2006 18:59
Isuzu KB.. "Sad but true" evvk. SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 23:35
Woodpecker Story bono Jokes 0 26.11.2002 15:52
Duck story SamppaFIN Jokes 0 14.10.2002 14:25
Laivareissu - The True Story tuska Tuskan Parahdus - The True Stories 0 15.02.2002 18:42


Sivu luotu: 00:56 (GMT +2).