Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 11.02.2008, 22:45
Koskimies Koskimies ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.02.08
Sijainti: Helsinki
Viestit: 10
Perusasetus

Eipä ole vielä rahaa vaihdettu koneesta. Molemmat 2.8TD ja 3.3D olisi saatavilla hilkkeineen. 2.8 vähän uudempi ja köykäisempi, siksi sitä ajattelin.

Koneen suhteen kaksi tärkeintä asiaa olisi juurikin luotettavuus, sekä toiminta vähän kurjemmallakin kiisselillä. Autolla on nimittäin tarkoitus taittaa pitkiäkin taipaleita sivistyksen ulkopuolella, eikä sitä aina tiedä millaista kuravelliä tummat miehet tankkiin valuttavat.

Trolli 2.8 koneella tuntuu olevan suht suosittu matkailijoiden keskuudessa, joten tästä päättelin sen myös kestävän. 3.3 ilman puhallinta on varmaan vahvempi tekele kuitenkin. Teholle ei nyt hirvittävää tarvetta ole, kunhan matka ei katkea niin se riittää. Mikään kiire ei ole edes valita kun joutavathan nuo hallin nurkassa lojumaan.

Kommentoikaa vaan kaikki jos jotain tulee mieleen.

Vielä nousee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patukan vaihdelaatikko Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2007 14:31
gr patukan välitykset? miksu1 Tekniikka & Jutustelu 4 24.01.2007 22:08
M:patukan loova KingKong O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.10.2006 19:57
M: patukan akselit ym.ym. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.04.2006 16:44
M: patukan tomaattinapaluk joker O/M/V Muut 2 22.02.2005 12:50


Sivu luotu: 12:29 (GMT +2).