Jos se ei noilla edellä mainituilla lähde toimimaan kunnolla, niin kannattaa tsekata myös mahdolliset imuvuodot. Sytytysjärjestelmästä vielä sellainen, että Rangessa sytytyksen vahvistinmoduli voi aiheuttaa vastaavankaltaista ongelmaa.
Kannattaa muuten mitata tulevatko anturitiedot ECUlle saakka. Eli ovatko piuhat kunnosssa. Yleismittari ja pitkä johdonpätkä, sekä kaveri ovat käteviä apuvälineitä. Jos vika ei noihin paikannu, kannattaa kokeilla toista ECUa ja/tai ilmamäärämittaria (miten se tässä sen mittaa? Imusarjan alipaine vai jonkilainen kuumalankaan tai läppään perustuva virtausmittari?). En tiedä yhtään Jeepistä millaisia se käyttää missäkin vuosimallissa.
-TimoV
"Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990