Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 07.02.2008, 20:44
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Minä olen jättänyt muutetut ja korjatut kohdat maalille, ilman massoja. On sitten helpompi maalata paikkoja, kun ei tarvitse siivota massoja. Koteloiden sisäpuolet on eri juttu, ne kannattaa suojata jollakin mömmöllä.

Samoilla linjoilla TJL:n kanssa maaleissa, mutta eri tehtaan tuotteissa. Siis 2k-epoksipohjaa ja pari kertaa 2k-uretaania mahdollisimman kiiltävänä päälle. Taka-akseli on juuri kuivumassa ja siinä on pohjana Temacoat GPL-S primer ja pinnassa Temadur 90.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj:n korin/rungon puslat TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 20 27.02.2009 17:15
HJ:n korin ja rungon välinen kumi karza Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2007 19:57
kuinka monta kannaketta korin ja rungon välissä ari77 Tekniikka & Jutustelu 4 18.12.2007 21:01
o:korin ja rungon väliin korotuspalat tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.09.2006 15:18
HJ60 puslat rungon ja korin väliin 12kpl Country-Jake O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.03.2006 20:56


Sivu luotu: 19:40 (GMT +2).