Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.02.2008, 21:42
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
kenellähän on PASKIN kulukuneuvo ???

Vältä HALPOJA kopioita !
www.makitacenter.com
Multa löytyy tuollainen "kulukuneuvo" 2.3td pajeron rungolle tuli nostettu E-mallin kadetin koppa, jos tuosta paskempi keksintö löytyy niin otan osaa.
Ainiin vittuilla kyllä osataan ja pääasiassa niin ettei vastapuoli sitä edes huomaa<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>, sitä paitsi täällä kun alkaa isosti päätään aukomaan niin sitinettioffarilla menee kaakaosta maito sekunnissa pilalle ja sitten pitää luoda toinen nikki että voi puolustella itseään. Tai vaihtoehtoisesti huutaa äitiä pyyhkimään.
Täältä tähän jatketaan kun jatketaan.


-Mettäpörö-

Board member of Rauman seudun offroad a.k.a RASOR
Todennäköisesti voitit tämän skaban,yhdistetty opel+mitsu=tuplapaska

-Schillinger-

-"Mystik"- Sano ryssä,ku taikurin näki...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
JUTTU RUUTU lukkoon? Kelaperse Chit-Chat 67 31.03.2007 21:06
JUTTU RUUTU lukkoon? lukkoon? Kelaperse Chit-Chat 11 05.03.2007 18:58
Fordi juttu jappe Tekniikka & Jutustelu 6 30.06.2006 12:13
ruutu lipussa offia kohta tiipe Chit-Chat 16 28.06.2005 15:18
Hyvä juttu!!! This And That 0 11.05.2003 15:34


Sivu luotu: 13:39 (GMT +2).