Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 31.01.2008, 22:06
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Ei ny millään pahalla, mutta uskotkos ihan oikeesti "puhtaaseen" urheiluun??? <img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle>

Todellisuudessa, muilla on vaan paremmat lääkkeet ja lääkärit, joten ne ei jää kiinni... <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Overdrive loppui PRKL! panzer Chit-Chat 3 01.04.2008 21:50
Tekstit prkl suureni Chit-Chat 18 16.12.2005 15:22
M: Suzuki SJ 410 -85 "prkl poliisi" Zamppa O/M/V Muut 26 26.05.2005 21:11
Kytkin ääntää, mitä prkl? adv Tekniikka & Jutustelu 4 20.04.2005 08:11
prkl.... Tekniikka & Jutustelu 1 21.04.2004 20:05


Sivu luotu: 09:56 (GMT +2).