Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.01.2008, 20:37
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Voi jestas sentään aikuiset ihmiset. Kannattaiskohan vaan antaa ääliöiden muhia keskenään ja olla itse kuin ei oliskaan... Mikäli nyt tulkitsin tämän JUTTU RUUDUN varjotopikiksi. Jos tulkinta oli väärä, suokaa kaikki anteeksi tyhmälle...

l-200 4X4 2.5Td -96
Timo Sinisalo
!

Vältä HALPOJA kopioita !
www.makitacenter.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
JUTTU RUUTU lukkoon? Kelaperse Chit-Chat 67 31.03.2007 21:06
JUTTU RUUTU lukkoon? lukkoon? Kelaperse Chit-Chat 11 05.03.2007 18:58
Fordi juttu jappe Tekniikka & Jutustelu 6 30.06.2006 12:13
ruutu lipussa offia kohta tiipe Chit-Chat 16 28.06.2005 15:18
Hyvä juttu!!! This And That 0 11.05.2003 15:34


Sivu luotu: 00:12 (GMT +2).