![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Voi jestas sentään aikuiset ihmiset. Kannattaiskohan vaan antaa ääliöiden muhia keskenään ja olla itse kuin ei oliskaan... Mikäli nyt tulkitsin tämän JUTTU RUUDUN varjotopikiksi. Jos tulkinta oli väärä, suokaa kaikki anteeksi tyhmälle...
l-200 4X4 2.5Td -96 Timo Sinisalo |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| JUTTU RUUTU lukkoon? | Kelaperse | Chit-Chat | 67 | 31.03.2007 21:06 |
| JUTTU RUUTU lukkoon? lukkoon? | Kelaperse | Chit-Chat | 11 | 05.03.2007 18:58 |
| Fordi juttu | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 30.06.2006 12:13 |
| ruutu lipussa offia kohta | tiipe | Chit-Chat | 16 | 28.06.2005 15:18 |
| Hyvä juttu!!! | This And That | 0 | 11.05.2003 15:34 | |