Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 30.01.2008, 18:50
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Viestit: 872
Perusasetus

enduroa harrastaneena (viim.-03) se on lähellä sydäntä , tosin kaikkia em. + smotoa ja jäärataa käyn useamman kutakin kisoja vuodessa paikanpäällä katsomassa...
telkkarista ehdoton on urheilukanavan superbike lähetykset ja sitten neloselta motogp.
enduropyörän ostan heti taas kun rahatilanne sallii...

kyllä mullakin on lukot ,hartioissa

Edited by - liero on 30/01/2008 18:50:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Husqvarna wr 125 r -Enduro/crossipyörä, vm.-02 Mörkö O/M/V Ajoneuvot 0 25.06.2007 19:03
M:lynx enduro g racing -98 Humu O/M/V Ajoneuvot 3 24.10.2006 10:12
honda motocross 110cc junnu78 Chit-Chat 2 06.09.2006 10:36
O: 125/250 4T enduro mopo ranke O/M/V Muut 3 04.04.2005 10:10
M: KTM 400 4t enduro bj45lava O/M/V Muut 0 04.11.2004 18:31


Sivu luotu: 13:38 (GMT +2).