![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
||||
|
||||
|
enduroa harrastaneena (viim.-03) se on lähellä sydäntä , tosin kaikkia em. + smotoa ja jäärataa käyn useamman kutakin kisoja vuodessa paikanpäällä katsomassa...
telkkarista ehdoton on urheilukanavan superbike lähetykset ja sitten neloselta motogp. enduropyörän ostan heti taas kun rahatilanne sallii... kyllä mullakin on lukot ,hartioissa Edited by - liero on 30/01/2008 18:50:55 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Husqvarna wr 125 r -Enduro/crossipyörä, vm.-02 | Mörkö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.06.2007 19:03 |
| M:lynx enduro g racing -98 | Humu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 10:12 |
| honda motocross 110cc | junnu78 | Chit-Chat | 2 | 06.09.2006 10:36 |
| O: 125/250 4T enduro mopo | ranke | O/M/V Muut | 3 | 04.04.2005 10:10 |
| M: KTM 400 4t enduro | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 04.11.2004 18:31 |