Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 30.01.2008, 07:56
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni on kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.499
Perusasetus

Niin, onko tämä tulossa sitten väkisin Suomen trialin sääntöihin? Tämän hetken suunnitelmissa omaan autoon olisi tulossa ilmatikut, joten asia pitäisi saada selville.

Ja protojen ja pro-modien eroista... Kun suunnistus-protojen ja trial-promodifiedin säännöt on lähes yhtenevät, tulee niihin luokkiin sopivista autoista paljon monikäyttöisempi kun kisoja on tuplamäärä. Ja minä ainakin tykkään että auto on tunnistettavissa autoksi - vaaditaan sitä säännöissä tai ei.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
EuroTrial myllis Tapahtumat 80 11.08.2006 19:31
Mikä on typerin AKE:n sääntö/tulkinta? Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 36 07.04.2006 22:31
Suunnistuskisojen sääntö äänestys! hector Tekniikka & Jutustelu 32 20.12.2005 14:32
formula-offroad sääntö asiaa!!!! Big-Willys Tekniikka & Jutustelu 25 30.09.2005 19:12
Maastopaketin peräkärry sääntö muuttunut nettijussi Tekniikka & Jutustelu 0 24.10.2003 19:21


Sivu luotu: 23:09 (GMT +2).