Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #39  
Vanha 26.01.2008, 00:45
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Onko kellään oikeaa kokemusta suorasytkän luotettavuudesta maastokäytössä? Verrattuna perinteiseen jakajasytkään siis, jossa jakajan kastuminen lienee isoin riski (jos sytytysjohtimet on kunnolliset), ja sitäkin ongelmaa voi pienentää pienellä jakajan paineistuksella.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin 12v lisä järjestelmä tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 27 25.02.2012 22:02
Suikkaan suorasytytys Heguli Maasturiprojektit 18 13.01.2011 13:19
Kokemuksia suorasytytys järjestelmistä? Zamppa Tekniikka & Jutustelu 4 19.03.2008 07:51
Suzukin polttoaine järjestelmä juttua/kysymyksiä anracing Tekniikka & Jutustelu 4 26.12.2007 11:27
rinnakkainen 24v järjestelmä. hevyc Tekniikka & Jutustelu 8 13.12.2007 11:29


Sivu luotu: 10:55 (GMT +2).