![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Täs näit kuvia:
Pyörät suurinpiirtein suorassa: ![]() ![]() ![]() käännettynä oikealle: ![]() ![]() ![]() Eipä toi paljoa kääntyny, tuli kyll ääriasennosta ratti takasinpäin ku päästi irti. Olis tarttennu olla kaveri ottamas kuvia tai pitämäs rattia ääriasennossa, mut toivottavasti noista on jotain hyötyä. Onkos sulla muuten noi käännön rajottimet miten säädetty? Vaikka ei nää muutenkaa hyvin käänny, niin ainaski oikein säädettynä säästää vetarien murroksia. Dodge PowerWagon 4*4 -79 Plymouth Duster -70 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 33/12.5/15 rengas | repoort | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.10.2007 18:05 |
O:BFG AT 33/12.5/15 rengas | OnOffiPajero | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 02.08.2007 05:10 |
M: 16.5" Rengas | taksu | O/M/V Muut | 7 | 08.11.2005 01:49 |
8.40-15/6PR rengas! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.09.2005 18:29 | |
rengas | O/M/V Muut | 2 | 01.11.2004 20:22 |