Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 17.01.2008, 13:46
RH RH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 86
Perusasetus

Malttia joo ja katsele rauhassa missä ja minkälaista maastoajoa harrastat ja haluat tehdä.
Vinssillä ja rengasmuutoksilla ja hiukan suojaamalla pärjää jo kummasti. Jos lukkoa haluaa niin Detroit Locker taakse ja Truetrack eteen on kuulemma aika hyvä systeemi ja "edullinen", eikä ole piuhaa putkea jne hässäkkää vaan kaikki pelaa automaattisesti (ks. Ashcroft Transmissions ja Great Basin Rovers). KAM/ARB varmasti hyviä vaihtoehtoja ja silloin perät avoimia tiellä. Truetrack on ilmeisesti tielläkin ajoa parantava ratkaisu ja säästää voimansiirtoa vrt. lukko. Ainahan voi pitää kaiken vakiona ja pitää kyydissä varaosat. Periin voi mennä vettä joka kerta kun vedessä ajaa tai sitten ei (mulla menee eteen muttei taakse). Mulla boge lähti pois uusien jousien myötä ja takana on putkea tukivarsien päällä. Kunnon vetopisteet (puskurit) on hyvä olla eestaas.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
akseli muutoksia, vinkkejä kaivataan JV73 Tekniikka & Jutustelu 14 21.10.2007 10:07
Autoveroon kaavaillaan muutoksia solihull Tekniikka & Jutustelu 6 22.02.2007 11:00
Autoista tässä kysymys ;Tuskin muutoksia tulee kui Bruno Chit-Chat 1 13.12.2006 13:46
Muutoksia: kanta-autotarkastus ja muutosprosentit Rojota Tekniikka & Jutustelu 10 07.06.2006 20:13


Sivu luotu: 10:33 (GMT +2).