![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Lj KytkinongelmaTuli vaihdettua 2L-T koneeseen kkk-26 ahdin sekä laitettua välijäähdytin sekä ropattu pumppu. Ahdin herää mahtavasti alhaalta jo n.1500 kierroksen kohdilta vaihteesta riippuen, juurikin hyvin offi käyttöön.. Voimaa tuntuu tulleen kovastikkin lisää, ainakaan kytkin ei enää pidä kun laskeen polkimen lattiaan. Kysynkin olisiko tuohon koneeseen sopivaa asetelmaa joka kestäisi kohonneen väännön? Esimerkiksi hj:n asetelma...? Sinter levy olisi tietysti vaihtoehto mutta se ei ole offikäytössä parasmahdollinen..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Centerforce tekee kytkinpaketteja, toinen puoli massa ja toinen puoli sintteriä, tai näin käsitin.
Semmoisen tilaan seuraavaks. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ite tein hiluun bemarin 240mm kisa-asetelmasta Toyotan omalla vahvistetulla kytkinlevyllä olevan paketin.
Toiminut oikein hyvin, eikä ole luistanu sen jälkeen. Ahdin hypr. Garret3/4 välijähdytin iso nestepää iso 12mm Bosch. t. harri |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Harrille.
Kuinka hyvin asetelma natsasi paikalleen? Oliko suurempia muutostöitä? Hiluxissa taitaa olla samanmoinen asetelma alunperin kuin Lj:ssä, entä laatikko? Meinaan onko kytkimelle tilaa pituussuunnassa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Asetelma on matalampi ku tojotan oma ja vauhtpyörää joutu sorvaamaan jonkinvettan.
Levyn joutu laittaan takaperin, et mahtuu asetelma jouset painuun tarpeeks. Työsylinterintamkoa joutuu jatkaa ja haarukan kuulanivelen ja kytkimkopanväliin muutama prikka "ite laitoin 3 norlokkia" http://cia.iki.fi/gallery/v/aittasal...kti/?g2_page=4 Tuolta löytyy kuvia kytkimestä t.harri |