![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sulla oli -89 3.5EFI, vai kuinka?
Jakoloota LT230. Kyllä se mulla ainakin edellisessä sirisi (86) ja tässä 90ssäkin vähän (eri loota). Manuaali vai atomaattori? Voihan sen jakolootan laakeroida uudelleen jos haluaa. Samalla kannattaa porata ensiöratas ristiin (tai hommata uusi ristiinporattu), jotta vaihteiston pääakselin boorit sais kunnolla voitelua. Tuo on heikko kohta tässä vaihteistossa, ajanmittaan saattaa korkata. Räjäytyskuvia: http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm -TimoV "Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00 ![]() "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 |