Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.01.2008, 14:58
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Sulla oli -89 3.5EFI, vai kuinka?

Jakoloota LT230. Kyllä se mulla ainakin edellisessä sirisi (86) ja tässä 90ssäkin vähän (eri loota). Manuaali vai atomaattori?

Voihan sen jakolootan laakeroida uudelleen jos haluaa. Samalla kannattaa porata ensiöratas ristiin (tai hommata uusi ristiinporattu), jotta vaihteiston pääakselin boorit sais kunnolla voitelua. Tuo on heikko kohta tässä vaihteistossa, ajanmittaan saattaa korkata.

Räjäytyskuvia: http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm

-TimoV

"Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38


Sivu luotu: 19:47 (GMT +2).