Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 10.01.2008, 19:49
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.386
Perusasetus

Se täytyy yrittää pitää mielessä. Tuossahan on tehtaan jäljiltä sekä jousipeti että iskarin korvakko kiinni ensin puolikkaassa putken pätkässä, joka sopii jämptisti akseliputken päälle ja vasta se on hitsattu pitkittäissaumalla akseliputkeen. Akseliputkessa ei ole juuri muita poikittaisia saumoja kuin pyöränlaakeripesän (navan) kiinnityksessä. Muutama pisteosa, kuten jarruvoiman säätimen jousen korva ja jarruputken pitimet on kiinni sentin-kahden pätkillä poikittain.

Tehtaan ratkaisulla tulee akseliputkea vasten isompi tukipinta noihin rasituspisteisiin ja sauman kutistuma taitaa vääntää putkea paljon vähemmän kun on pitkittäin.

Ei ole tullut mitattua koskaan, eli kuinkahan paksuseinäisiä tällaiset akseliputket yleensä on, Hiluxi, BJ, Patrol jne?


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangerin rakentelua gikseri Tekniikka & Jutustelu 24 27.09.2007 09:55
M:Rangerin tekniikkaa Rankku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.03.2007 18:43
Rangerin pulttijako/passelit vanteet? Wepa Tekniikka & Jutustelu 0 19.09.2006 19:14
M: Ford Rangerin lavakaari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.01.2006 23:14
Myydään Ford Rangerin lavakaari O/M/V Muut 0 08.11.2005 10:26


Sivu luotu: 14:33 (GMT +2).