![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Se täytyy yrittää pitää mielessä. Tuossahan on tehtaan jäljiltä sekä jousipeti että iskarin korvakko kiinni ensin puolikkaassa putken pätkässä, joka sopii jämptisti akseliputken päälle ja vasta se on hitsattu pitkittäissaumalla akseliputkeen. Akseliputkessa ei ole juuri muita poikittaisia saumoja kuin pyöränlaakeripesän (navan) kiinnityksessä. Muutama pisteosa, kuten jarruvoiman säätimen jousen korva ja jarruputken pitimet on kiinni sentin-kahden pätkillä poikittain.
Tehtaan ratkaisulla tulee akseliputkea vasten isompi tukipinta noihin rasituspisteisiin ja sauman kutistuma taitaa vääntää putkea paljon vähemmän kun on pitkittäin. Ei ole tullut mitattua koskaan, eli kuinkahan paksuseinäisiä tällaiset akseliputket yleensä on, Hiluxi, BJ, Patrol jne? Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangerin rakentelua | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 27.09.2007 09:55 |
M:Rangerin tekniikkaa | Rankku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.03.2007 18:43 |
Rangerin pulttijako/passelit vanteet? | Wepa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.09.2006 19:14 |
M: Ford Rangerin lavakaari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.01.2006 23:14 | |
Myydään Ford Rangerin lavakaari | O/M/V Muut | 0 | 08.11.2005 10:26 |