Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 05.01.2008, 17:50
Range-Miki:n Avatar
Range-Miki Range-Miki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.05
Sijainti: Puuppola, Finland.
Viestit: 106
Perusasetus

Minä laitoin ohjaammon katkaisijan joka ohjaa vaihtokärkirelettä jolloin voin valita toimiiko letkullinen kauko-ohjain vai kojetaulussa oleva vipukytkin.
Tällä tavalla ei tule vaaraa että pystyisi käyttämään molempia ohjaimia yhtä aikaa.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Snorkkelin pää auton sisälle ? Heguli Tekniikka & Jutustelu 16 09.02.2007 01:59
CLIFFORD-kaukosäätimen sielunelämä... Pete4WD Tekniikka & Jutustelu 0 27.09.2006 20:06
O: ABT vinssin kaukosäätimen liitin - löytyi jo Paavo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.03.2006 13:19
Tankki sisälle? nuppi Tekniikka & Jutustelu 12 15.11.2005 22:23


Sivu luotu: 23:01 (GMT +2).