![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Muutama hassu kuva, kaikkihan nyt tietää miltä näyttää Läjän konehuone alunperin niin siitä ei ole kuvaa. Pakosarja paikallaan, maalattu Black Satin lämmöneristysmaalilla, pakolämpöanturi kurkkii sieltä kollektorista. ![]() Mutka paikallaan, downpipen suunnittelua, öljyletku teflon/teräspunosta ![]() Tommosesta tein sen pakollisen joustopätkän pakoputkeen, tällä kertaa se tuli downpipeen. ![]() Kuvassa 3" downpipe ja cooleri joka tuli keulalle ![]() Ton verran meni tuota Black Satin maalia downpipeä maalatessa, kuvassa hieman läikähtänyt mutta ei siinä ole kuin reikä peittynyt, ja ruiskukin on hiton pieni, tais olla 2 desin säiliöllä. ![]() Maalattuna ![]() Hätäisesti räitty painekellon teline, halki/poikki ja pinossa koko ajan, nykyään siellä on ihan teline, siistimpi ja tukevampi kun malttoi tehdä. ![]() Cooleri tulee aina kiinnittää kumityynyjen varaan, yläpuolelle oli helppo tehdä, alapuolelle sai muutaman tupakan verran miettiä ja pähkäillä mutta syntyihän sekin lopulta, tulee noiden putkien kiinnityspulttien kannan alle kiinni, niin saa purettua coolerin tarvittaessa myös pois. ![]() On putkee ja kaikkee, silikonitissi..letkua laitoin noihin putkiliitoksiin, kallista mut kivempi käsitellä. ![]() Pakoputkistosta tuli 3" äänenvaimentajalle saakka jossa se muuttuu 2.5", mutta miksi, miettikääpä sitä. ![]() ![]() ![]() Kiitokset Kuorttisen Latelle TIG koneen omistamisesta ja sen osaavasta käyttämisestä "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mid size kiinancooleri, mittoja en muista. Keskellä oleva maskin tukirauta on ruuvattu pois ja coolerin lähtöputkille on tehty reiät maskipeltiin. Eli aika helposti sopii, isompi ei mahdu ilman totaalista keulan muokkausta.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
muutama kuva naaouri tallin turbotus rojektista. on muuten kylän suurin fööni!!
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mikä moottori on kyseessä? onko ollut ongelmia pakosarjan pulttien katkeamisen suhteen vai miksi on tuollaiset holkit pistetty tuonne laippaan?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhän noita holsetteja ole joka kylän scanioissa vaikka kuinka paljon.
__________________
Holset siellä lukee.. Viimeksi muokannut Solmurauta : 22.05.2010 15:37 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
itsellä ollut turbo sierra...
![]() ja tietysti ahtimena holset.... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
yks epäonnistunut kokeilu:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |