Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.01.2008, 17:32
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Muutama hassu kuva, kaikkihan nyt tietää miltä näyttää Läjän konehuone alunperin niin siitä ei ole kuvaa.
Pakosarja paikallaan, maalattu Black Satin lämmöneristysmaalilla, pakolämpöanturi kurkkii sieltä kollektorista.

Mutka paikallaan, downpipen suunnittelua, öljyletku teflon/teräspunosta

Tommosesta tein sen pakollisen joustopätkän pakoputkeen, tällä kertaa se tuli downpipeen.

Kuvassa 3" downpipe ja cooleri joka tuli keulalle

Ton verran meni tuota Black Satin maalia downpipeä maalatessa, kuvassa hieman läikähtänyt mutta ei siinä ole kuin reikä peittynyt, ja ruiskukin on hiton pieni, tais olla 2 desin säiliöllä.

Maalattuna

Hätäisesti räitty painekellon teline, halki/poikki ja pinossa koko ajan, nykyään siellä on ihan teline, siistimpi ja tukevampi kun malttoi tehdä.

Cooleri tulee aina kiinnittää kumityynyjen varaan, yläpuolelle oli helppo tehdä, alapuolelle sai muutaman tupakan verran miettiä ja pähkäillä mutta syntyihän sekin lopulta, tulee noiden putkien kiinnityspulttien kannan alle kiinni, niin saa purettua coolerin tarvittaessa myös pois.

On putkee ja kaikkee, silikonitissi..letkua laitoin noihin putkiliitoksiin, kallista mut kivempi käsitellä.

Pakoputkistosta tuli 3" äänenvaimentajalle saakka jossa se muuttuu 2.5", mutta miksi, miettikääpä sitä.



Kiitokset Kuorttisen Latelle TIG koneen omistamisesta ja sen osaavasta käyttämisestä

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.04.2010, 08:20
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Muutama hassu kuva, kaikkihan nyt tietää miltä näyttää Läjän konehuone alunperin niin siitä ei ole kuvaa.
Pakosarja paikallaan, maalattu Black Satin lämmöneristysmaalilla, pakolämpöanturi kurkkii sieltä kollektorista.

Mutka paikallaan, downpipen suunnittelua, öljyletku teflon/teräspunosta

Tommosesta tein sen pakollisen joustopätkän pakoputkeen, tällä kertaa se tuli downpipeen.

Kuvassa 3" downpipe ja cooleri joka tuli keulalle

Ton verran meni tuota Black Satin maalia downpipeä maalatessa, kuvassa hieman läikähtänyt mutta ei siinä ole kuin reikä peittynyt, ja ruiskukin on hiton pieni, tais olla 2 desin säiliöllä.

Maalattuna

Hätäisesti räitty painekellon teline, halki/poikki ja pinossa koko ajan, nykyään siellä on ihan teline, siistimpi ja tukevampi kun malttoi tehdä.

Cooleri tulee aina kiinnittää kumityynyjen varaan, yläpuolelle oli helppo tehdä, alapuolelle sai muutaman tupakan verran miettiä ja pähkäillä mutta syntyihän sekin lopulta, tulee noiden putkien kiinnityspulttien kannan alle kiinni, niin saa purettua coolerin tarvittaessa myös pois.

On putkee ja kaikkee, silikonitissi..letkua laitoin noihin putkiliitoksiin, kallista mut kivempi käsitellä.

Pakoputkistosta tuli 3" äänenvaimentajalle saakka jossa se muuttuu 2.5", mutta miksi, miettikääpä sitä.



Kiitokset Kuorttisen Latelle TIG koneen omistamisesta ja sen osaavasta käyttämisestä

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10
minkä kokonen toi cooleri on? pitikö paljon rälläköidä peltiä että sopi?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.04.2010, 08:42
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Mid size kiinancooleri, mittoja en muista. Keskellä oleva maskin tukirauta on ruuvattu pois ja coolerin lähtöputkille on tehty reiät maskipeltiin. Eli aika helposti sopii, isompi ei mahdu ilman totaalista keulan muokkausta.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.05.2010, 09:21
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

muutama kuva naaouri tallin turbotus rojektista. on muuten kylän suurin fööni!!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC01182.jpg‎
Views:	619
Size:	79,7 Kt
ID:	12836   Click image for larger version

Name:	DSC01183.jpg‎
Views:	739
Size:	94,3 Kt
ID:	12837  
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.05.2010, 10:48
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GENOBI Näytä viesti
muutama kuva naaouri tallin turbotus rojektista. on muuten kylän suurin fööni!!
mikä moottori on kyseessä? onko ollut ongelmia pakosarjan pulttien katkeamisen suhteen vai miksi on tuollaiset holkit pistetty tuonne laippaan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.05.2010, 15:29
Solmurauta Solmurauta ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.03.10
Sijainti: etelä-karjala
Viestit: 70
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GENOBI Näytä viesti
on muuten kylän suurin fööni!!
Eiköhän noita holsetteja ole joka kylän scanioissa vaikka kuinka paljon.
__________________
Holset siellä lukee..

Viimeksi muokannut Solmurauta : 22.05.2010 15:37
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.05.2010, 16:38
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

itsellä ollut turbo sierra...
ja tietysti ahtimena holset....

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.05.2010, 17:14
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

yks epäonnistunut kokeilu:

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 22:33 (GMT +2).