Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 31.12.2007, 12:29
volvolet-sugga volvolet-sugga ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.12.05
Sijainti: tussula, .
Viestit: 401
Perusasetus

sama ilmiö on vaikka olis korotus sarjan olkavarsi, mulla on ranchon varsi ja ohjausvarsi ihan vaakassa, niin silti kääntää akselia koska kääntävä voima tulee
pitkittäin akselin yläpuolelta. mullakin on takavedon simpukka hommattuna, ei puutu
ku olkavarsi, tosin oli mielessä laittaa raidetankoon suoraan ohjausvarsi niin ei tartte olkavarren kanssa temppuilla. ja ot rytärille: erinomainen se takaperän kopan vahvike, laitoin peltikopan päälle ja latasta kivisuojat taaksepäin, vielä täytyis
tehdä suksi perän alle niin ei joke hankaa kiviin .

tp-21 maastoautojen ehdotonta aatelia!
joku tietää aina enemmän kuin sinä(tai on ainakin tietävinään)
kaukas 4x4`n ski
t:Jari
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:48 (GMT +2).