Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 31.12.2007, 00:24
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Voisi olla liukuva kosketin kulunut sieltä moottorin sisältä. BJ:ssä oli tihkuasento tuon takia toimimattomana, kun ne laahaavat kärjet olivat laahautuneet irti. Korvasin ne isosta releestä purkamillani kärjillä.

Varmasti helpommalla pääsee, kun hommaa vaan korvaavan osan joltain harrastajalta, mutta ovat varsin harvinaisia nuo loppuvuosien BJ:t, joissa on tuo tihkuasento ollut alunperinkin joten päädyin itse korjaamaan olemassaolevaa.

Vika voisi tietysti olla myös ohjaavassa laatikossa, HJ:ssa taisi olla jo vähän elektronisempi se ajastin, BJ:ssä olivat japanilaiset keksineet, että kun laittaa pienenpienen sähkömoottorin pyörimään moniportaisen välityksen kautta, saa viimeiseen rattaaseen kiinnitetyt kärjet koskettamaan toisiaan sopivalla aikavälillä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ei toimi ei... Sami72 Linkit 1 01.04.2008 19:03
Ku ei toimi Kumikameli Chit-Chat 1 13.12.2005 16:58
Kun se ei toimi sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 3 18.08.2005 13:19
Ei toimi ei Elmo Jokes 0 17.12.2002 15:00


Sivu luotu: 21:11 (GMT +2).